Skok skoczków po brąz oglądało więcej widzów niż "srebrny" bieg Kowalczyk
4,84 mln widzów oglądało w TVP1 drużynowy konkurs w skokach narciarskich podczas Mistrzostw Świata w Val Di Fiemme w którym polska drużyna zdobyła brązowy medal. To była najchętniej oglądana transmisja z tej imprezy.
Konkurs drużynowy został rozegrany w sobotę 2 marca br. - transmisja rozpoczęła się o 16:20, a w szczytowym momencie śledziło ją niemal 6 mln widzów. Średni udział TVP1 w czasie relacji wyniósł 26,73 proc. w grupie 4+ i 25,08 proc. w komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Polscy skoczkowie wywalczyli brązowy medal. Fot: PAP/EPA / TVP
Odbywający się dwa dni wcześniej o 16.50, konkurs indywidualny w skokach, podczas którego złotym medalistą został Kamil Stoch, przyciągnął do Jedynki 3,63 mln widzów. Udział stacji uplasował się odpowiednio na poziomie 26,73 proc. i 25,08 proc. Decydujący skok Stocha obejrzało aż 5,41 mln osób.
Nieco mniej widzów oglądało sobotni konkurs w biegach narciarskich z udziałem Justyny Kowalczyk, która wywalczyła wtedy srebrny medal. Transmisja w TVP2 zgromadziła 3,49 mln widzów, co przełożyło się na 38,65 proc. udziału w 4+ i 32,19 proc. w 16-49.
WIRTUALNEMEDIA.PL | Wszyscy 4+ | 16-49 | |||||
Program | Stacja | Data | Start | Koniec | AMR | SHR % | SHR % |
SKOKI NARCIARSKIE MEZCZYZN | TVP1 | 28-02-2013 | 16:49 | 19:05 | 3 628 141 | 26,73% | 25,08% |
SKOKI NARCIARSKIE KONKURS DRUZYNOWY | TVP1 | 02-03-2013 | 16:18 | 18:36 | 4 837 672 | 37,51% | 34,77% |
BIEGI NARCIARSKIE KOBIET | TVP2 | 02-03-2013 | 12:01 | 13:51 | 3 487 035 | 38,65% | 32,19% |
Wpływy reklamowe z tych trzech transmisji wyniosły 3,9 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Dołącz do dyskusji: Skok skoczków po brąz oglądało więcej widzów niż "srebrny" bieg Kowalczyk