SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Serwis randkowy Badoo reklamuje się hasłem "Less is more"

Pod hasłem "Less is more" rozpoczęła się kampania reklamowa serwisu randkowego "Badoo". Odpowiadają za nią agencje OMD i Resolution (Grupa OMD).

Działania prowadzone pod hasłem „Less is more” mają na celu wypromowanie należącej do klienta aplikacji.

Agencjom z Grupy OMD: OMD i Resolution powierzono planowanie i zakup mediów w internecie. Zakres obsługi obejmuje m.in. zasięgową kampanię na platformach: Facebook, YouTube oraz w kanałach VOD. Kampania rozpoczęła się w styczniu br.

Badoo to jeden z największych randkowych serwisów społecznościowych na świecie. Obecny jest w 190 krajach i skupia miliony użytkowników.

 

Dołącz do dyskusji: Serwis randkowy Badoo reklamuje się hasłem "Less is more"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl