Serial „Na dobre i na złe” w nowym paśmie zyskał 510 tys. widzów
„Na dobre i na złe” od 5 września ub.r. do 27 marca br. oglądało średnio 5,66 mln osób. Medyczna produkcja po zmianie pasma emisji zyskała 510 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania formatu jest liderem rynku telewizyjnego.
Średnia widownia „Na dobre i na złe” w okresie od 5 września 2012 roku do 27 marca 2013 roku wyniosła 5,66 mln widzów, co przełożyło się na 34,68 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 29,29 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Produkcję na antenie TVP2 oglądać można w środy o godz. 20.40.
Serial w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, kiedy pokazywany był w piątki o godz. 20.05, zyskał 510 tys. widzów. Wówczas średnia widownia „Na dobre i na złe” wynosiła 5,15 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 32,39 proc. oraz 24,57 proc. udziału.
TVP2 w paśmie nadawania swojego serialowego hitu jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVP1, która w tym czasie emituje filmy fabularne oraz mecze „Ligi Mistrzów”, co przekłada się na 14,43 proc. udziału. Trzecia jest TVN („W11- Wydział Śledczy”; 10,98 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 9,48 proc.). Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka też jest liderem, ale trzecie miejsce zajmuje Polsat przed TVN.
Trzy topowe odcinki „Na dobre i na złe”
Data | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
13-02-2013 | 6077191 | 36,52% |
30-01-2013 | 6022006 | 36,24% |
02-01-2013 | 6000711 | 37,63% |
Oglądalność konkurencji w czasie emisji serialu
Stacja | Wszyscy 4+ | 16-49 | |
AMR | SHR % | SHR % | |
TVP2-Na dobre i na złe | 5657801 | 34,68% | 29,29% |
TVP1 | 2354307 | 14,43% | 15,60% |
TVN | 1792002 | 10,98% | 9,20% |
Polsat | 1547259 | 9,48% | 12,94% |
Dołącz do dyskusji: Serial „Na dobre i na złe” w nowym paśmie zyskał 510 tys. widzów
2. Stwierdzenie, że "TVP1 w tym czasie emituje mecze „Ligi Mistrzów” to lekka przesada. Raptem nadała może ze 3 mecze, pozostałe były w n-premium.