SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sebastian Kawa promuje lokatę 3 proc. i konto na selfie w Banku Pekao (wideo)

Bank Pekao zachęca do skorzystania z oferty promocyjnej i założenia konta na selfie nową kampanią udziałem Sebastiana Kawy. Najnowsza odsłona kampanii „Bierz życie za rogi" została zrealizowana całkowicie zdalnie, a szybownik wcielił się na planie w kilka ról jednocześnie. Przygotowały ją agencje  Saatchi & Saatchi IS, Sales & More, Performance Media, Fullsix Media.

Promowana oferta dotyczy otwarcia lokaty mobilnej z oprocentowaniem 3 proc. w skali roku na 3 miesiące w nowej aplikacji PeoPay. Osoby decydujące się na założenie konta za pomocą selfie mogą zyskać dodatkowo nawet 250 zł. Oferta wchodzi na rynek z nową odsłoną kampanii telewizyjnej z Sebastianem Kawą, 15-krotnym mistrzem świata w szybownictwie.

Najnowsza odsłona kampanii „Bierz życie za rogi” z jego udziałem została zrealizowana w wyjątkowych okolicznościach - całkowicie zdalnie - a szybownik wcielił się na planie w kilka ról jednocześnie. Kampania reklamowa z udziałem Sebastiana Kawy będzie emitowana w telewizji, internecie i social mediach do 28 czerwca br.

Za komunikację, kreację i realizację odpowiada Saatchi & Saatchi IS, za działania digitalowe agencja Sales & More, za social media Performance Media, a za planowanie i zakup mediów offline – Fullsix Media. Filmy wyreżyserował Maciej Kowalczuk, autorem zdjęć był Wojtek Rytel, nad scenografią czuwali Marta Zając i Jakub Zwolak, kostiumy zdalnie dostarczyła Pola Gomółka, a spot zrealizował dom produkcyjny Tank. Za live streaming odpowiadał Kujawski.

To już kolejna odsłona działań reklamowych Banku Pekao z Sebastianem Kawą. Ostatnia miała miejsce na początku maja br.

Dołącz do dyskusji: Sebastian Kawa promuje lokatę 3 proc. i konto na selfie w Banku Pekao (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl