Saper, budowniczy i speleolog w kampanii Sanofi-Aventis
W prasie branżowej ruszyła kampania reklamowa firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis. Akcja pokazuje osoby, które walczą z ciężkimi chorobami.
Kampania reklamowa firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis pokazuje historie trzech pacjentów zmagających się z ciężkimi chorobami. Layout z hasłem "Rozpoznanie jest jak trzęsienie ziemi" i widokiem budynku o naruszonej konstrukcji przedstawia budowniczego cierpiącego na chorobę neurologiczną. Przekaz ze sloganem "Tajemnicza sieć korytarzy" pokazuje speleologa walczącego z miażdżycą. Z kolei kreacja z hasłem "Nie ma czasu na wahanie" przedstawia rozbrajającego niewypał sapera, który pokonał chorobę nowotworową. - W kampanii podkreślamy nasze wieloletnie zaangażowanie w tworzenie nowoczesnych leków, dzięki którym pacjenci mogą aktywnie funkcjonować i cieszyć się życiem - opisuje Monika Chmielewska-Żehaluk, dyrektor ds. komunikacji w Sanofi-Aventis.
Akcja - skierowana do lekarzy i farmaceutów - od 20 maja jest prowadzona w branżowych tytułach prasowych. Kreację kampanii przygotowała agencja Publicis.
Dołącz do dyskusji: Saper, budowniczy i speleolog w kampanii Sanofi-Aventis