Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA
"Swobodny jeździec DNA" - pod takim hasłem rusza nowa, prasowa kampania reklamowa autorstwa Publicis, przygotowana na zlecenie firmy farmaceutycznej Sanofi-Aventis.
Celem projektu jest wzmocnienie rozpoznawalności, zarówno wśród lekarzy i pacjentów, marki Sanofi-Aventis i budowa wizerunku firmy jako innowacyjnej, o globalnym zasięgu.
Pierwsza kreacja prasowa, otwierająca kampanię, prezentuje
postać profesora Michela Didier, naukowca z Sanofi-Aventis,
specjalizującego się w neurologii i psychiatrii. Didier, kierując
10-osobową grupą lekarzy, bada przyczyny schorzeń neurologicznych i
identyfikuje geny odpowiedzialne za prawidłowe funkcjonowanie
organizmu.
"Zależało nam na pokazaniu odbiorcom, że Sanofi-Aventis to duża,
godna zaufania, innowacyjna i odpowiedzialna firma, która buduje
przyszłość medycyny. Aby wzmocnić przekaz postanowilismy zaprosić
do udziału w kampanii Michela Didier, fachowca z laboratorium
Sanofi-Aventis w Montpellier, jednego z najnowocześniejszych
laboratoriów farmaceutycznych na świecie" - powiedziała Diana
Świątek, Account Supervisor Publicis.
Kampania prasowa rozpoczęła się 12 września i potrwa do końca roku.
Kampanię będzie można zobaczyć na łamach wybranych tygodników
opinii, miesięczników oraz w prasie branżowej.
Media zaplanował dom mediowy ZenithOptimedia.
Kampania - Swobodny Jeździec DNA
Klient: Sanofi-Aventis
Przedstawiciel klienta:
Monika Chmielewska - Żehaluk - Kierownik Działu
Komunikacji
Anna Cywińska - Specjalista ds. Komunikacji i PR
Agencja: Publicis
Client Service:
Agnieszka Wichracka - Deputy Managing Director
Diana Świątek - Account Supervisor
Kreacja:
Adam Radziun - Art Director
Marysia Bator - Copywriter
Produkcja TV:
Monika Derda - Art. Buyer
Dom mediowy: ZenithOptimedia
Początek kampanii: 12.09.2008
Dołącz do dyskusji: Sanofi-Aventis: swobodny jeździec DNA