SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyły zgłoszenia do 22. edycji konkursu Złote Spinacze

Już po raz dwudziesty drugi najlepsze kampanie public relations w Polsce zostaną wyłonione w konkursie Złote Spinacze organizowanym przez Związek Firm Public Relations. Zgłoszenia rozpoczęły się 10 lipca i potrwają do 8 września 2024 r. Portal Wirtualnemedia.pl jest patronem medialnym konkursu. 

W tym roku konkurs rozgrywany jest w 35 kategoriach (20 głównych, 12 sektorowych i trzech specjalnych). 

– Złote Spinacze od ponad 20 lat promują najwyższe standardy branży public relations. Projekty zgłaszane do konkursu prezentują dynamiczny rozwój PR i jego strategiczne znaczenie dla firm oraz organizacji. Zdobycie nagrody to nie tylko sposób na docenienie zespołu, ale także szansa na ewaluację zrealizowanych projektów. Co bardzo istotne, do konkursu mogą zgłaszać swoje działania z obszaru public relations nie tylko agencje PR, ale także działy PR i komunikacji, firmy, organizacje, instytucje publiczne, samorządy czy NGO. Jestem przekonana, że w tym roku Jury będzie miało możliwość zapoznać się z wieloma bardzo dobrymi i kreatywnymi kampaniami, które wyznaczą kierunek rozwoju naszej branży – wskazuje Katarzyna Życińska, prezeska zarządu Związku Firm PR.

Projekty do 22. edycji Złotych Spinaczy można zgłaszać w trzech terminach poprzez dedykowaną platformę online. Pierwszy termin zgłoszeń potrwa do 5 sierpnia, drugi do 2 września, a ostateczny termin zgłoszeń upłynie 8 września br.

Szkolenie dla zgłaszających

Związek Firm PR organizuje szkolenie dla wszystkich osób, które chciałyby zgłosić projekty do konkursu. Odbędzie się ono w formule online w czwartek 25 lipca o godz. 10:00. Podczas spotkania omówione zostaną wprowadzone zmiany w regulaminie, kryteria oceny projektów oraz wymagania dotyczące wypełniania formularza zgłoszeniowego i przygotowywania materiałów do II etapu. Ponadto uczestnikom szkolenia zaprezentowane zostaną wybrane case studies nagrodzone w ostatnich latach Złotymi Spinaczami. Udział w spotkaniu jest bezpłatny, ale wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie zfpr.conrego.app.

Zwycięzców i laureatów 22. edycji Złotych Spinaczy poznamy podczas gali, która została zaplanowana na 9 grudnia 2024 r.

Patronem medialnym konkursu są Wirtualnemedia.pl.

W 21. edycji konkursu Złote Spinacze w roku 2023 jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. Trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze – to 24/7Communication, 38 Content Communication oraz MSL.

Dołącz do dyskusji: Ruszyły zgłoszenia do 22. edycji konkursu Złote Spinacze

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Z branży
Targowisko próżności :)
odpowiedź