Rusza Target Mini – „dziecięca” agencja Target Marketing Group
Target Marketing Group wydzieliła ze swoich struktur agencję Target Mini. Nowy podmiot, kierowany przez Magdalenę Maślak, specjalizuje się w marketingu dziecięcym.
Rozpoczynająca właśnie działalność agencja Target Mini oferuje usługi z zakresu kreacji, strategii i badań rynku na potrzeby działań marketingowych skierowanych do dzieci. Firma wraz z Target Research prowadzi panel badawczy Clubmamy.pl, który zrzesza młode matki z całej Polski, stanowiąc źródło informacji i opinii na temat produktów i usług. Agencja zrealizowała już projekty m.in. dla Disney K!ds, North Fish, Reporet Young.
Target Mini została wydzielona ze struktur Target Marketing Group, która już wcześniej miała w swoim portfolio marki dziecięce. Dyrektorem zarządzającym nowej agencji jest Magdalena Maślak, wcześniej zajmująca stanowiska menadżerskie w działach marketingu międzynarodowych firm. W firmie ogółem pracuje 10 osób.
Dołącz do dyskusji: Rusza Target Mini – „dziecięca” agencja Target Marketing Group