Rowerzystki promują CCC
W największych miastach trwa ambientowa kampania promująca sieć sklepów obuwniczych CCC. Akcję przygotowała i realizuje agencja kreatywna Wizard.
Akcja rozpoczęła się w miniony weekend we Wrocławiu i trwać będzie jeszcze w kolejne weekendy w Krakowie i w Warszawie, w bliskiej lokalizacji centrów handlowych, w których mieszczą się sklepy obuwnicze CCC.
W promocji biorą udział hostessy jeżdżące na rowerach, ubrane w stroje kolorystycznie identyfikujące markę sieci, aktywnie zapraszając do zakupów z rabatem. Wyróżniają je pomarańczowe barwy kombinezonów oraz logo firmy umieszczone na rowerach.
Poprzez realizowane działania ambientowe firma chce przyciągnąć klientów do salonów CCC, zainteresować ich letnią wyprzedażą kolekcji, a dzięki temu zwiększyć sprzedaż swoich produktów.
Dołącz do dyskusji: Rowerzystki promują CCC