Rośnie sprzedaż miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'
Liderem sprzedaży wśród miesięczników młodzieżowych w kwietniu 2009 roku był magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer). Największy spadek sprzedaży zanotowała "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) - w dół o 28 proc.
Sprzedaż ogółem "Twist" w kwietniu 2009 r. wyniosła 160 063 egz. i była o 18 proc. wyższa niż w analogicznym miesiącu 2008 roku - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn "Popcorn"
(Axel Springer Polska), który w kwietniu br. sprzedał się w ilości
129 796 egz. (wzrost o 48 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował
się "Fun Club" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą
ogółem na poziomie 99 387 egz. (spadek o 28 proc.).
kwiecień |
||
|
2009 |
2008 |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Twist | 160 063 | 135 578 |
Popcorn | 129 796 | 87 431 |
Fun Club | 99 387 | 138 105 |
Dziewczyna | 94 377 | 85 225 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 62 596 | 74 166 |
Porównując dane z kwietnia b.r. do danych z poprzedniego
miesiąca, widać, że wzrosła sprzedaży większości
miesięczników.
2009 |
||
|
kwiecień |
marzec |
ZKDP |
Sprzedaż ogółem |
|
Twist | 160 063 | 133 535 |
Popcorn | 129 796 | 113 852 |
Fun Club | 99 387 | 115 565 |
Dziewczyna | 94 377 | 94 271 |
13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki | 62 596 | 67 319 |
Dołącz do dyskusji: Rośnie sprzedaż miesięcznika 'Twist' i 'Popcorn'