'Rodzina jak z nut' traci widzów
Nadawany w Jedynce teleturniej muzyczny Roberta Rozmusa pokonuję konkurencję podczas swojej emisji, ale z każdym odcinkiem widownia programu spada.
Średnia oglądalność trzech dotychczas wyemitowanych odcinków teleturnieju muzycznego Jedynki „Rodzina jak z nut” wyniosła 3,08 mln widzów przy udziałach w rynku na poziomie 26,38 proc. – wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Nieco gorzej było w grupie 16-49, gdzie udziały wyniosły 23,98 proc.
Wszyscy 4+ | 16- 49 | |||
Date | AMR | AMR % | SHR % | SHR % |
15-04-2007 | 2 422 436 | 6,73% | 25,42% | 22,45% |
25-03-2007 | 2 714 437 | 7,54% | 23,64% | 23,22% |
11-03-2007 | 4 061 293 | 11,29% | 29,17% | 25,50% |
średnia | 3 078 534 | 8,56% | 26,38% | 23,98% |
Podczas emisji teleturnieju Jedynka miała najwięcej widzów ze wszystkich czołowych stacji telewizyjnych. Na drugim miejscu była Dwójka, trzeci był Polsat, zaś na czwartym miejscu uplasował się TVN, którego oglądalność w tym paśmie była o ponad połowę niższa od widowni TVP1.
Stacja | AMR | AMR % | SHR % |
TVP1 | 3 078 534 | 8,56% | 26,38% |
TVP2 | 2 214 593 | 6,16% | 18,98% |
Polsat | 1 953 057 | 5,43% | 16,74% |
TVN | 1 437 619 | 4,00% | 12,32% |
„Rodzina jak z nut” przyciąga przed telewizory przede wszystkim kobiety, osoby w wieku powyżej 50. lat, mieszkańców wsi, a także widzów z wykształceniem podstawowym i średnim.
AFF | ADH % | ||
Płeć | Mężczyźni | 91 | 43,98% |
Kobiety | 108 | 56,02% | |
Wiek | 4- 9 | 48 | 2,95% |
10- 15 | 55 | 4,35% | |
16 - 19 | 48 | 3,04% | |
20 - 24 | 37 | 3,32% | |
25 - 29 | 54 | 4,50% | |
30 - 34 | 89 | 6,76% | |
35 - 39 | 108 | 7,09% | |
40 - 44 | 97 | 6,57% | |
45 - 49 | 98 | 7,93% | |
50 - 54 | 124 | 10,23% | |
55 - 59 | 154 | 10,72% | |
60+ | 180 | 32,54% | |
Wlk.miasta | Wieś | 118 | 45,29% |
< 50 tys. | 98 | 23,70% | |
50-100 tys. | 96 | 8,49% | |
100-200 tys. | 81 | 6,47% | |
> 200 tys. | 78 | 16,04% | |
Zawód | Top management | 72 | 5,84% |
Pracownicy szczebla średniego | 70 | 8,47% | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 102 | 19,56% | |
Emeryci | 169 | 44,09% | |
Inne | 64 | 22,05% | |
Wykształcenie | Podstawowe | 120 | 54,74% |
Średnie | 102 | 30,30% | |
Wyższe | 71 | 7,67% | |
Inne | 52 | 7,30% |
„Rodzina jak z nut” to nadawane na żywo widowisko w którym telewidzowie wybierają najbardziej muzykalną rodzinę w Polsce. Bohaterami programu są zwyczajni ludzie oraz największe przeboje muzyki rozrywkowe. Teleturniej prowadzi Rober Rozmus. Emisja dwa razy w miesiącu w niedzielę o godz. 17.20 na antenie TVP1.
Dołącz do dyskusji: 'Rodzina jak z nut' traci widzów