SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

RMF FM powiększyło przewagę nad Radiem ZET, duży spadek PR2 i PR1 (dane radiowe za III kwartał)

Pozycja lidera rynku radiowego w Polsce w III kwartale br. należała do RMF FM. Największy wzrost w zestawieniu zanotowało Radio ZET Chilli, zaś najwięcej straciły Dwójka i Jedynka - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od lipca do września 2015 roku w grupie wiekowej 15-75 lat wyniósł 24,9 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 5,96 proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, przygotowanej dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugie miejsce zajęło Radio ZET z udziałem na poziomie 13,8 proc., po spadku o 4,17 proc. Na podium znalazła się publiczna Jedynka, której udział w rynku wyniósł 9,6 proc., po spadku o 15,79 proc.

Oczko niżej uplasowała się Trójka z wynikiem na poziomie 7,9 proc. Udział PR 3 poszedł do góry o 9,72 proc.

Pierwszą piątkę zamyka stacja VOX FM, której udział w badanym okresie wyniósł 3,5 proc. (wzrost o 2,94 proc.).

Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Radio ZET Chilli, które zajęło 12. lokatę. Udział tej rozgłośni względem okresu, gdy na jego dwóch obecnych częstotliwościach nadawało Radio ZET Gold, zwiększył się o 300 proc. do 0,4 proc.

Zaś najwięcej straciła Dwójka, która uplasowała się na miejscu dziesiątym. Stacja odnotowała spadek udziału o 16,67 proc. do poziomu 0,5 proc.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

lipiec 2010 : wrzesień 2010

lipiec 2011 : wrzesień 2011

lipiec 2012 : wrzesień 2012

lipiec 2013 : wrzesień 2013

lipiec 2014 : wrzesień 2014

lipiec 2015 : wrzesień 2015

RMF FM

27,7%

26,3%

25,3%

24,6%

23,5%

24,9%

Radio Zet

15,9%

16,5%

14,8%

14,3%

14,4%

13,8%

Jedynka

13,0%

11,7%

12,9%

11,2%

11,4%

9,6%

Trójka

6,8%

8,0%

8,5%

6,9%

7,2%

7,9%

VOX

1,5%

1,6%

1,9%

1,5%

3,4%

3,5%

Radio Maryja

1,8%

2,2%

2,2%

1,9%

2,1%

2,0%

TOK FM

1,3%

1,1%

1,1%

1,0%

1,3%

1,4%

RMF Classic

0,6%

0,7%

0,8%

1,0%

1,0%

1,2%

Antyradio

-

-

-

-

0,7%

1,0%

Dwójka

0,8%

0,7%

0,5%

0,4%

0,6%

0,5%

Czwórka

0,3%

0,5%

0,5%

0,4%

0,5%

0,5%

Zet Chili

-

-

-

-

0,1%

0,4%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,2%

0,1%

0,2%

0,1%

0,1%

0,2%

Dane o rynku radiowym w ostatnim roku.

Udział w czasie słuchania % (Wszyscy 15-75)

lipiec 2014 : wrzesień 2014

październik 2014 : grudzień 2014

styczeń 2015 : marzec 2015

kwiecień 2015 : czerwiec 2015

lipiec 2015 : wrzesień 2015

RMF FM

23,5%

24,1%

25,7%

24,2%

24,9%

Radio Zet

14,4%

14,4%

13,2%

14,1%

13,8%

Jedynka

11,4%

10,7%

9,0%

9,8%

9,6%

Trójka

7,2%

6,7%

7,2%

8,3%

7,9%

VOX

3,4%

3,6%

4,0%

4,0%

3,5%

Radio Maryja

2,1%

1,7%

2,0%

1,6%

2,0%

TOK FM

1,3%

1,2%

1,3%

1,5%

1,4%

RMF Classic

1,0%

1,2%

1,2%

1,1%

1,2%

Antyradio

0,7%

0,7%

0,8%

1,1%

1,0%

Dwójka

0,6%

0,5%

0,4%

0,5%

0,5%

Czwórka

0,5%

0,5%

0,4%

0,6%

0,5%

Zet Chili

0,1%

0,2%

0,2%

0,3%

0,4%

Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN

0,1%

0,1%

0,3%

0,1%

0,2%

N=

21 096

21 079

20 907

21 048

20 938

Dołącz do dyskusji: RMF FM powiększyło przewagę nad Radiem ZET, duży spadek PR2 i PR1 (dane radiowe za III kwartał)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Andrzej Tomasz
Dopóki w radiowej Jedynce będą tacy propagandyści, jak Robert "dla Kazi rzuciłem żonę" Kowalski i jego "Sterniczki" - niech nie liczą tam na zainteresowanie słuchaczy. Z tego myszowatego faceta poglądy Kazi Sz. wyciekają jawnym strumieniem. W biały sobotni dzień.
0 0
odpowiedź
User
Piotr
Brawo Pasza tej jesieni walczycie o 12 procent !!!:-)
Tęsknie za czasami, gdy radio ZET było nr jeden jeśli chodzi o wiadomości, głosy prezenterów jingle, muzyke Tesknie za tym inteligentnym dowcipem... Teraz radio ZET jest karykaturą tego czym była jeszcze 10 lat temu
0 0
odpowiedź
User
olo
Miotanie się "menedżerów" Zet, którzy kompletnie nie mają pojęcia co zrobić zaczyna mnie już bawić :-) Przed Francuzami dwie opcje - albo wymienić zespół niemal w całości od zarządu zaczynając albo sprzedać ten interes póki jest dochodowy i ktoś chciałby kupić.Inaczej za 3-5 lat będzie to tylko masa upadłościowa.
0 0
odpowiedź