SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklama wideo w czasopiśmie

We wrześniu w amerykańskim magazynie 'Entertainment Weekly' pojawi się pierwsza w historii reklama wideo w czasopiśmie.

W wydaniu gazety z 18 września (w sprzedaży tydzień wcześniej) umieszczone zostaną interaktywne ekrany wideo grubości kartki papieru i wielkości wyświetlacza telefonu komórkowego. Ekrany te będą wyposażone w baterie nadające się do ponownego naładowania. Po otwarciu strony z reklamą uaktywniony zostanie chip przechowujący materiał wideo (maks. 40 min.).

Reklamy Video-in-Print (VIP) będą umieszczone w kopiach 'Entertainment Weekly' dystrybuowanych w Nowym Jorku i Los Angeles. Tamtejsi czytelnicy obejrzą treści promujące programy telewizji CBS, a także napoje Pepsi Max.

Technologię wykorzystaną w reklamach VIP opracowała firma Americhip.

Dołącz do dyskusji: Reklama wideo w czasopiśmie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl