Stacje Red Carpet TV i RedTop TV rozpoczęły nadawanie w USA i Kanadzie
Spółka Red Carpet Media w zeszłym tygodniu rozpoczęła nadawanie kanałów Red Carpet TV i RedTop TV w USA i Kanadzie. Stacje są dostępne platformach Fast, Free Movies Plus oraz Stremium.
Red Carpet TV i RedTop TV w Fast, Free Movies Plus oraz Stremium (należącymi do „Wurl” LLC) oficjalnie zadebiutowały w czwartek, 16 marca 2023 roku (stacje testowo dostępne były już wcześniej). Kanały w obu krajach są nadawane w języku polskim i adresowane do polskojęzycznej społeczności w USA i Kanadzie, która jest szacowana na około 14 mln osób.
- Co prawda w obecnej wersji nasze kanały adresowane są głównie do odbiorców polskojęzycznych, ale w najbliższej przyszłości zaoferujemy je w wersji anglojęzycznej. Ten kierunek rozwoju telewizji linearnej uważamy za bardzo przyszłościowy i będziemy nim podążać - informuje portal Wirtualnemedia.pl Leszek Kułak, członek rady nadzorczej Red Carpet Media Group.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Kanały telewizyjne Red Carpet TV i RedTop TV są pierwszymi polskojęzycznymi kanałami na rynku północnoamerykańskim, które emitują targetowane reklamy w ramach technologii Addressable TV.
- Zdecydowaliśmy się na przygotowanie specjalnych wersji naszych kanałów telewizyjnych i wprowadzeniu ich na północnoamerykańskie platformy streamingowe Fast z kilku powodów. Między innymi rynek północnoamerykański a w szczególności w USA, najbardziej rozwinięty rynek telewizyjny na świecie, wyznaczający światowe trendy, jest w trakcie rewolucyjnych zmian w wyniku których abonenci masowo porzucają abonamenty płatnej telewizji i rejestrują się na płatnych filmowo-serialowych serwisach streamingowych, zaś ofertę linearnych kanałów telewizyjnych znajdują na bezpłatnych platformach Fast - komentuje Leszek Kułak.
Red Carpet Media przewiduje pojawienie się pierwszych przychodów reklamowych z kolejnych kanałów dystrybucji na rynku północnoamerykańskim w drugim kwartale br.
Spółka w 2022 roku osiągnęła przychody z działalności w wysokości 9,13 mln zł. Jak informuje nadawca, dystrybucja Red Carpet TV i RedTop TV w USA i Kanadzie „powinna przyczynić się do znaczącego wzrostu przychodów spółki w przyszłych okresach sprawozdawczych”.
Red Carpet TV to polski kanał telewizyjny poświęcony show-biznesowi oraz śledzący na bieżąco ofertę kulturalną dedykowaną masowemu odbiorcy. Z kolei w ramówce RedTop TV obecne są filmy i seriale fabularne. Średni udział Red Carpet TV w Polsce w pierwszym półroczu 2022 roku wyniósł 0,03 proc., a Red Top TV - około 0,005 proc.
Dołącz do dyskusji: Stacje Red Carpet TV i RedTop TV rozpoczęły nadawanie w USA i Kanadzie