"Razem każdego dnia" w kampanii wizerunkowej marki Amica
Ruszyła wizerunkowa kampania producenta sprzętu AGD Amica. Za jej przygotowanie odpowiadają C108, Value Media i Szut Szut Studio.
Najnowszy spot wizerunkowy marki Amica łączy w sobie dwa temat - produktowy i CSR-owy. Pokazuje w nim codzienne sytuacje, sprzęty gospodarstwa domowego i „nową rzeczywistość” w tle.
Kampania telewizyjna i internetowa obejmująca emisję spotów potrwa od 20 lipca do 20 września.
- Od zawsze dbamy o to, by produkowane przez nas sprzęty były odpowiedzią na potrzeby konsumentów. Staramy się wnikliwie obserwować otaczającą nas rzeczywistość. Niespodziewana pandemia koronawirusa pokazała, że tylko działając razem, jesteśmy w stanie pokonać zagrożenie, dlatego nasza marka ekspresowo włączyła się w pomoc. Wsparliśmy szpitale, laboratoria, stacje ratownictwa, domy opieki społecznej i jednostki OSP w całej Polsce. Udzieliliśmy także pomocy uczniom, którzy potrzebowali sprzętu niezbędnego do domowej edukacji i dzięki Fundacji AMICIS dostarczyliśmy tablety ułatwiające organizację lekcji. Doskonale zdajemy sobie sprawę z wyjątkowości obecnej sytuacji i cieszymy się, że możemy wspierać bohaterów walczących każdego dnia o zdrowie i bezpieczeństwo nas wszystkich - mówi Paweł Rydz, dyrektor marketingu w grupie Amica.
Za koncepcję i realizację kampanii wizerunkowej odpowiada agencja C108. Planowanie mediów w obszarze digital powierzono Value Media, za zakup mediów w telewizji odpowiedzialny jest dom mediowy PHD, a za działania PR odpowiada agencja Q&A Communications. Spot wyprodukowało Szut Szut Studio.
Dołącz do dyskusji: "Razem każdego dnia" w kampanii wizerunkowej marki Amica