Rafał Karski: z Media Impact Polska do Shortlist Consulting
Rafał Karski, poprzednio dyrektor operacyjny i członek zarządu firmy Media Impact Polska (należącej do Grupy Onet-RAS Polska) dołączył jako partner do firmy doradczej Shortlist Consulting, którą założyła i prowadzi Marta Macke.
- Cieszę się na wspólną pracę z Martą, a szczególnie z możliwości współuczestniczenia w dalszym rozwoju Shortlist. Zawsze pasjonowało mnie budowanie nowych przedsięwzięć, poznawanie nowych branż i pionierskie projekty - komentuje Rafał Karski. - Shortlist jest niewątpliwie pierwszą firmą, której udało się w Polsce rozwinąć dość niszową, ale bardzo potrzebną kompetencję doradztwa i edukacji w budowaniu relacji i wyborze partnerów strategicznych z branży komunikacji marketingowej. Nasze wzajemnie uzupełniające się kompetencje i doświadczenia stanowią unikalną wartość na rynku, dzięki nim możemy oferować klientom rozwiązania oferujące perspektywę dwóch stron tj. klient - agencja – dodaje.
Poprzednio Rafał Karski był dyrektorem operacyjnym i członkiem zarządu w Media Impact Polska, wspólnym biurze reklamy podmiotów z Grupy Onet-RAS Polska. Dołączył do niego wiosną 2014 roku, a odszedł w lipcu br.
Wcześniej był m.in. kolejno dyrektorem marketingu oraz dyrektorem sprzedaży i marketingu (kierował też biurem obsługi klienta) w Liberty Direct (w latach 2007-2013), szefem marketingu w firmach Opoczno i Żywiec Zdrój oraz pracował w Procter & Gamble. Z branżą marketingową jest związany od 23 lat. Ukończył studia na Politechnice Warszawskiej i MBA na INSEAD we Francji i Singapurze.
Shortlist Consulting działa od prawie pięciu lat, założyła i zarządza nią Marta Macke, wcześniej przez wiele lat związana z Grupą DDB. Firma zajmuje się kompleksowym wsparciem w tworzeniu relacji między klientem i agencją oraz prowadzeniem procesów przetargowych na wybór agencji komunikacji marketingowej. Oferuje również szkolenia oraz organizuje eventy, konferencje i spotkania eksperckie.
- Shortlist ma już spory dorobek i silną pozycję jako ekspert w prowadzeniu przetargów, budowaniu relacji oraz edukacji w tym zakresie. Udało się to osiągnąć zarówno dzięki licznym projektom doradczym, ale również poprzez szkolenia i konferencje biznesowe. Cieszę się, że osoba z tak wielkim doświadczeniem jak Rafał zdecydowała się włączyć w strategiczny rozwój firmy. Wiem, że kompetencje marketingowe jak i operacyjne Rafała oraz jego ogromna kreatywność biznesowa pchną nas jeszcze dalej i pozwolą Shortlist rozwijać się i realizować nasze plany - komentuje Marta Macke.
Dołącz do dyskusji: Rafał Karski: z Media Impact Polska do Shortlist Consulting
Nie bierz do siebie komentarzy sfrustrowany ch ludzi. W MIP wiele się poprawiło dzieki Tobie, nie jest to tylko moje zdanie ale zdecydowanej większości pracowników byłych i obecnych.