Next Generation Board doradza zarządowi Publicis Media
Grupa Publicis Media - do której należą w Polsce agencje Starcom, Zenith, Mediavest, Blue 449, Performics oraz LiquidThread - utworzyła Next Generation Board, zespół, który będzie doradzał zarządowi w sprawach związanych z transformacją i rozwojem organizacji.
W Polsce Next Generation Board tworzy 9 pracowników, reprezentujących wszystkie agencje Publicis Media oraz wybrane departamenty specjalistyczne (Global Practices). Zaproszono do niego młode osoby, posiadające różne kompetencje, wyróżniające się zaangażowaniem, osiągnięciami oraz otwartością na zmiany i rozwój.
- Next Generation Board ma kwestionować zastany porządek oraz inspirować nas do zmian. Energia i nowe perspektywy, które wnosi ten zespół, są kluczowe dla przebiegu i sukcesu transformacji Publicis Media i mają przynosić wymierne korzyści wszystkim agencjom oraz ich klientom - mówi Piotr Piętka, CEO Publicis Media w Polsce.
Next Generation Board będzie się cyklicznie spotykać na poziomie lokalnym i globalnym, by tworzyć inicjatywy, które mają pomagać Publicis Media coraz lepiej odpowiadać na nowe wyzwania, związane z dynamicznym rozwojem organizacji i zmieniającymi się potrzebami klientów. Zespół będzie też regularnie dzielić się z zarządem Publicis Media swoimi pomysłami i planami ich wdrożenia. Pierwsze z takich spotkań już się odbyło, a dotyczyło większej integracji i sprawniejszej wymiany wiedzy ekspertów poszczególnych agencji, dzięki innowacyjnym rozwiązaniom mobile’owym i nowym technologiom.
Next Generation Board został utworzony na 15 rynkach z całego świata. Oprócz Polski są to Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Skandynawia, Środkowy Wschód i Południowa Afryka, Singapur, DACH (Niemcy, Szwajcaria Austria, Lichtenstein, Luksemburg) Włochy, Indie, Meksyk i Australia.
Dołącz do dyskusji: Next Generation Board doradza zarządowi Publicis Media