SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Projekt plaża' daleko za konkurencją

Wakacyjny magazyn TVN-u "Projekt plaża" cieszy się mniejszą oglądalnością niż nadawane w tym czasie propozycje konkurencyjnych kanałów - wynika z danych AGB Nielsen Media Research przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Podobnie słabo radzi sobie nocne wydanie programu.

Dotychczas TVN pokazał cztery odcinki "Projektu plaża", który emitowany jest w soboty i niedziele ok. 11.00. Obejrzało je średnio 430 tys. widzów przy udziale w rynku w grupie 4+ wynoszącym 6,98 proc., a grupie w 16-49 - 7,93 proc. Dane telemetryczne pokazują też, iż lepsze wyniki osiągały niedzielne wydania magazynu, które oglądało 620 tys. osób niż odcinki sobotnie, przyciągające przed ekrany 250 tys. oglądających.

W czasie nadawania "Projektu plaża" konkurencyjne wobec TVN-u stacje radzą sobie znacznie lepiej, bowiem TVP 1 ma wtedy 24,53 proc. udziału (pokazuje "Alternatywy 4" i filmy fabularne), TVP 2 - 14,31 proc. ("Kocham Cię Polsko" i "Opowieść o Indiach"), zaś Polsat - 11,22 proc. ("Się kreci" i "Dinotopia")

Słabe wyniki oglądalności osiąga też "Projekt plaża nocą" nadawany w czwartki o 23.05. Dwa do tej pory pokazane wydania tego magazynu przyciągnęły przed telewizory średnio 640 tys. widzów, co dało TVN-owi 8,91 proc. udziału w 4+ i 8,70 proc. w 16-49.

Również w czasie emisji "Projektu plaża nocą" TVN przegrywa z konkurencją. Liderem pasma jest wtedy Polsat z udziałem wynoszącym 15,90 proc., który nadawał w tym paśmie "Gotowe na wszystko oraz film fabularny, a dalej plasują się: TVP 2 (14,53 proc.; "Panorama", "Sport", "Pitbull", "Raport specjalny") i TVP 1 (11,54 proc.; "Zagubieni").

"Projekt plaża" to program relacjonujący wakacyjne eventy organizowane przez TVN w nadmorskich miejscowościach. Magazyn prowadzą: Dorota Gardias oraz Irek Bieleninik.

Oglądalność "Projektu plaża" odcinek po odcinku

Projekt plaża

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

11-07-2009

225 462

4,98%

7,22%

18-07-2009

272 181

6,44%

5,60%

średnia z sobót

248 822

5,68%

6,44%

12-07-2009

559 175

8,05%

10,46%

19-07-2009

672 372

7,43%

7,35%

średnia z niedziel

615 530

7,70%

8,79%


średnia z całości

430 101

6,98%

7,93%


Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji magazynu


Wszyscy 4+

Stacja

AMR

SHR %

TVP 1 1 506 298 24,53%
TVP 2 878 600 14,31%
Polsat 688 896 11,22%
TVN - Projekt plaża 430 101 6,98%

Profil widowni "Projektu plaża"



ADH %
Płeć Mężczyźni 46,42%

Kobiety 53,58%
Wiek 4- 9 2,84%

10- 15 5,97%

16 - 19 1,70%

20 - 24 7,67%

25 - 29 9,98%

30 - 34 6,26%

35 - 39 10,60%

40 - 44 6,06%

45 - 49 9,88%

50 - 54 8,27%

55 - 59 12,37%

60+ 18,40%
Zawód Top management 8,85%

Pracownicy szczebla średniego 13,09%

Pracownicy fizyczni i rolnicy 29,95%

Emeryci 30,02%

Inne 18,10%
Wykształcenie Podstawowe 53,08%

Średnie 31,68%

Wyższe 6,42%

Inne 8,81%



Oglądalność "Projektu plaża nocą" odcinek po odcinku

Projekt plaża nocą

Wszyscy 4+

16-49

Data

AMR

SHR %

SHR %

09-07-2009 641 559 8,85% 7,10%
16-07-2009 633 289 8,98% 10,30%
średnia 637 387 8,91% 8,70%


Widownia konkurencyjnych stacji w czasie emisji programu

Wszyscy 4+
Stacja AMR SHR %
Polsat 1 134 790 15,90%
TVP 2 1 037 366 14,53%
TVP 1 823 976 11,54%
TVN - Projekt plaża nocą 637 387 8,91%

Dołącz do dyskusji: 'Projekt plaża' daleko za konkurencją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl