SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Programy poranne TVN-u i TVP 2 mają prawie tyle samo widzów

Nadawane w dni powszednie programy śniadaniowe TVN-u "Dzień dobryTVN" i TVP 2 "Pytanie na śniadanie" cieszą się bardzo zbliżonąpopularnością wśród widzów - wynika z przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl danych AGB Nielsen Media Research.

Średnia oglądalność emitowanego od poniedziałku do piątku wgodz. od 8.30 do 10.55 na antenie TVN-u programu "Dzień dobry TVN"w okresie od 1 września do 26 września br. wyniosła 509 tys. osób.Udział stacji w rynku w paśmie emisji magazynu był na poziomie16,93 proc. w grupie 4+ i 18,78 proc. w 16-49. To więcej niż wanalogicznym okresie ub.r., gdy "Dzień dobry TVN" miało 411 tys.widzów i odpowiednio 12,82 proc. i 16,52 proc. udziału (morningshow trwał wtedy od 8.00 do 9:55).

Widownia "Dzień dobry TVN" w dnipowszednie

DD TVNWszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
01-09-2008478 40816,87%20,34%
02-09-2008473 95516,82%20,71%
03-09-2008513 70218,75%22,32%
04-09-2008507 89818,74%18,60%
05-09-2008463 09716,88%17,04%
08-09-2008607 10917,89%20,63%
09-09-2008443 61616,71%17,65%
10-09-2008441 99617,48%20,27%
11-09-2008396 79715,07%17,27%
12-09-2008524 96917,70%20,84%
15-09-2008537 21216,73%15,92%
16-09-2008472 55013,86%17,85%
17-09-2008633 24818,34%20,13%
18-09-2008577 17418,42%16,83%
19-09-2008569 23717,29%17,91%
22-09-2008550 27416,55%17,06%
23-09-2008479 85714,81%15,50%
24-09-2008540 95616,45%18,86%
25-09-2008533 22318,09%22,74%
26-09-2008432 75515,54%17,49%
średnia50849116,93%18,78%

Konkurencyjne "Pytanie na śniadanie", które pokazywane jest wTVP 2 w godz. od 8.00 do ok. 10.10, oglądało w analizowanym okresie500 tys. osób, a udział stacji w czasie emisji programu wynosił16,89 proc. w 4+ i 16,38 proc. w 16-49. Rok temu ten morning showmiał więcej widzów - przyciągał 596 tys. oglądających, a jegoudział ukształtował się na poziomie 18,12 proc. i 13,85 proc.(magazyn nadawany był wtedy między 9.00 a 10.50).

Widownia "Pytania na śniadanie" w dnipowszednie

PnŚWszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
01-09-2008400 26814,00%14,45%
02-09-2008473 93716,67%16,45%
03-09-2008402 78114,73%12,35%
04-09-2008496 91018,23%18,06%
05-09-2008398 53714,50%15,05%
08-09-2008655 04419,64%21,08%
09-09-2008416 32715,24%14,79%
10-09-2008523 43920,45%16,51%
11-09-2008417 89715,41%16,24%
12-09-2008439 87215,30%15,01%
15-09-2008530 60216,95%19,46%
16-09-2008564 27816,86%17,76%
17-09-2008577 17317,32%15,98%
18-09-2008437 10214,18%12,18%
19-09-2008510 73716,50%16,48%
22-09-2008554 81317,97%17,66%
23-09-2008575 52218,13%16,25%
24-09-2008600 09219,22%15,82%
25-09-2008537 01718,14%19,20%
26-09-2008503 99417,60%15,95%
średnia49976116,89%16,38%

Mniejszą widownią niż rok temu cieszą się weekendowe wydania"Dzień dobry TVN". W okresie od 23 sierpnia do 28 września br.odcinki programu emitowane w soboty i niedziele oglądało 870 tys.widzów przy udziale w rynku wynoszącym 15,66 proc. (4+) i 18,33proc. (16-49). W 2007 roku w analogicznym okresie program miał 944tys. widzów (udział wynosił odpowiednio 16,93 proc. i 18,58 proc.).Obecnie TVN w paśmie emisji morning show przegrywa z TVP 1 i TVP 2,ale udaje mu się wyprzedzać Polsat.

Oglądalność "Dzień dobry TVN" wweekendy

DD TVNWszyscy 4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
23-08-2008552 57411,26%15,57%
24-08-2008760 34611,88%13,59%
30-08-2008648 74214,83%15,96%
31-08-2008961 16016,56%19,05%
06-09-2008679 04216,94%23,99%
07-09-20081 014 78016,72%18,98%
13-09-2008701 99915,24%18,06%
14-09-20081 209 06217,54%20,53%
20-09-2008949 58318,35%20,83%
21-09-20081 164 52316,44%19,01%
27-09-2008746 38817,45%18,94%
28-09-20081 096 30315,46%17,54%
średnia86979215,66%18,33%

Widownia konkurencji w czasie weekendowego "DDTVN"


Wszyscy 4+
StacjaAMRSHR%
TVP 11 022 43118,34%
TVP 2898 04516,11%
TVN - DD TVN86979215,66%
Polsat571 30110,25%

Dołącz do dyskusji: Programy poranne TVN-u i TVP 2 mają prawie tyle samo widzów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl