Procter & Gamble sprzedaje na Facebooku
Procter & Gamble uruchomił na Facebooku nowe sklepy dla sześciu swoich marek.
Koncern już w zeszłym roku eksperymentował ze sprzedażą poprzez Facebook, kiedy we współpracy z Amazon.com uruchomił w społecznościowym portalu pilotażowy sklep z 29 swoimi produktami.
Teraz na Facebooku pojawiły się sklepy sześciu marek należących do P&G: Tide, Gillette, Gain, CoverGirl, Luvs i Febreze.
Koncern tym razem korzysta nie z usług AmaZon.com, a serwisu eStore. Na stronie e-commerce każdej marki znajduje się przycisk "Shop Now", po kliknięciu w który użytkownik jest kierowany na funkcjonujący wewnątrz Facebooka sklep z produktami P&G.
Dołącz do dyskusji: Procter & Gamble sprzedaje na Facebooku
[url=http://www.surehealthtoday.com/wholesale-mac-eyeshadow-collection-blog-7ptedqody4|][/url]
[url=http://ICblue.us/offers-on-mac-makeup-new-wuaab-565/][/url]
[url=http://themuseumproject.com/2016/04/mac-cosmetics-mac-cosmetics-offer-you-with-a-great-range-tejy3uo5yz/][/url]