SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Princessa z logo i w opakowaniach odświeżonych przez Czteryczwarte

Princessa ma odświeżone logo, a Princessa Standard i Princessa Maxi są dostępne w zmienionych opakowaniach. Modyfikacje na zlecenie Nestlé Polska przygotowała firma Czteryczwarte Brand Design.

W logotypie Princessy liternictwo zyskało na lekkości i elegancji, a w kształt liter S i A wkomponowano ukryte serduszko. Taka modyfikacja ma sprawić, że marka będzie postrzegana jako jeszcze bardziej apetyczna i zmysłowa, a jednocześnie odzwierciedlać, że w samym produkcie zwiększono ilość czekolady. W podobny sposób zmienione zostały opakowana Princessy Standard i Princessy Maxi.

Logotyp i opakowania zaprojektowało studio Czteryczwarte Brand Design.

Dołącz do dyskusji: Princessa z logo i w opakowaniach odświeżonych przez Czteryczwarte

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kurka wodna!
Niech Nestle Polska poszuka starych goplanowskich mistrzów i niech "Princessa" wróci do dawnego smaku wtedy nie będzie potrzebna żadna reklama. To, co zrobiły zachodnie firmy z naszymi produktami cukierniczymi (Prince Polo, Princessa, wszelkiej maści czekolady) jest zbrodnią i psuciem marki. Te przesłodkie, ulepkowate, maziaste wafelki, czekoladki i batoniki są niezjadliwe, a kasa wydana na reklamę powinna być przeznaczona na poprawę jakości.
odpowiedź