'Prawie wszystko się zmienia' w spocie Żywca (wideo)
Pod hasłem 'Prawie wszystko się zmienia' rusza telewizyjna kampania reklamowa piwa Żywiec. Akcja podkreśla ponadczasowość tej marki.
W telewizyjnej kampanii reklamowej Żywca pod hasłem "Prawie wszystko się zmienia" wykorzystywane są dwa 30-sekundowe spoty, których bohater prowadzi widza przez sceny z codziennego życia pokazujące zmiany historii, sposobu myślenia, muzyki, sztuki i technologii. Całość kończy stwierdzenie, że niezmienny pozostaje jedynie Żywiec. - Zależało nam, aby reklama akcentowała ponadczasowość tej marki i to, że nie poddaje się ona chwilowym trendom, niezmiennie symbolizując klasę i gwarantując najlepszy smak, co stanowi podstawową wartość docenianą przez konsumentów - uzasadnia Szymon Dobrzyński, dyrektor ds. marketingu marek premiowych w Grupie Żywiec.
Akcja rozpoczęła się 27 kwietnia w ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Kreację kampanii - zaplanowanej na kilka miesięcy - przygotowała agencja Just, spoty wyprodukował Opus Film, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Zenith Optimedia.
Dołącz do dyskusji: 'Prawie wszystko się zmienia' w spocie Żywca (wideo)