PR Wings nową nagrodą Stowarzyszenia Agencji Public Relations
Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR) organizuje własny nowy konkurs PR Wings, mający na celu wyróżnienie najlepszych i najciekawszych kampanii, zjawisk i osób w obszarze public relations i szeroko rozumianej komunikacji. Zgłoszenia przyjmowane są od 7 lipca.
W konkursie PR Wings mogą wziąć udział wszystkie podmioty komunikujące się w Polsce publicznie i chcące zwrócić uwagę na szczególne osiągnięcia komunikacyjne.
"PR Wings został tak skonstruowany, by z jednej strony wyróżniać się dużą dostępnością, a z drugiej – wysoką wiarygodnością procesu wyłaniania zwycięzców i najlepszych projektów" - zapowiadają organizatorzy.
W pierwszej edycji PR Wings nagrodzone zostaną projekty PR zrealizowane w 2020 roku oraz zjawiska, wydarzenia i osoby, które wyróżniły się w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2020 roku.
- Wyszliśmy naprzeciw postulatom, że polska branża Public Relations potrzebuje konkursu, który spełniając kryteria dostępności i wiarygodności, pozwoli wyłaniać rzeczywiście wyjątkowe projekty w celu promowania ich na rynku jako „best practice”. To dlatego tak skonfigurowaliśmy kategorie konkursowe, ich liczbę i charakter, by nie tylko nagrodzić najbardziej godne tego kampanie, zjawiska i osoby, ale też możliwie precyzyjnie zwrócić uwagę na rzeczywiste perły, dając tym samym kompleksowy obraz tego, gdzie w danym roku znajduje się polski PR – powiedział Paweł Bylicki, szef Rady Programowej SAPR i koordynator konkursu PR Wings w Stowarzyszeniu.
Jury PR Wings spoza SAPR
W 13 kategoriach oceni je jury składające się z 25 ekspertów o uznanym w branży autorytecie i dorobku komunikacyjnym, spoza SAPR.
Wśród 13 kategorii konkursowych są też takie, które mają wyłonić Osobowość Roku, PR-ową Innowację Roku (kampanię nowej generacji), wskazać Komunikacyjny Game Changer (Zmiana Biznesowa Roku w PR) czy kampanię, która wywarła Największy Wpływ Społeczny (CSR).
Realizując postulat dużej dostępności, organizatorzy określili opłaty za udział w konkursie w wysokości od 190 zł netto w 1. terminie (7-25 lipca) do 450 zł netto w terminie „last minute” (9-15 sierpnia).
Ogłoszenie wyników nastąpi 16 września 2021 r. na specjalnej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie. Nad poprawnością przebiegu konkursu i procedury głosowań czuwać będzie kancelaria prawna MDDP Olkiewicz i Wspólnicy.
- Wierzymy, że taka formuła Konkursu PR Wings utrwali się na lata i sprawi, że jego wyniki staną się zarówno podsumowaniem minionego roku, jak i corocznym wydarzeniem wskazującym trendy, inspirującym, intrygującym nie tylko naszą branże, ale i pokrewne. Wzmacniając tym samym rolę PR w coraz silniej opartych na komunikacji gospodarce i życiu społecznym. Z uwagi na obostrzenia związane z pandemią wyjątkowo pierwsza gala odbędzie się w Rzeszowie, podczas Kongresu PR, kolejne zaś będą odbywały się w Warszawie - podsumował zaś prof. UW, dr hab. Dariusz Tworzydło, prezes SAPR.
Kategorie Konkursu PR Wings:
PR Produktowy
PR korporacyjny
Komunikacja w social media i influencer marketing
PR innowacja roku – kampania następnej generacji
Komunikacja Business to Business
Komunikacja kryzysowa
Angażujący event
Public Affairs i Lobbying
Największy wpływ społeczny (CSR)
Komunikacja na rynkach międzynarodowych
Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer
Osobowość roku
Efektywność roku
Nagroda Specjalna SAPR
Jurorzy konkursu PR Wings:
Kuba Antoszewski, Kantar
Maciej Budzich, bloger, influencer Mediafun
Magdalena Budziszewska, T-Mobile
Sebastian Bykowski, Press Service Monitoring Mediów
Konrad Ciesiołkiewicz, Orange Polska
Jerzy Ciszewski, publicrelations.pl & Hanami Communications
Łukasz Dominiak, Animex
Łukasz Goździor, Jaguar & Land Rover
Radosław Górecki, Ghelamco
Sebastian Hejnowski, SEC Newgate CEE
Anna Kiryjow-Radzka, Stowarzyszenie PR i Promocji Uczelni Polskich "PRom"
dr inż. Jacek Kotarbiński, uznany profesjonalista z zakresu digital marketingu
Karolina Łuczak, Provident
Bartek Milczarczyk, Polskie Stowarzyszenie Public Relations
Anna Miotk, Uniwersytet Warszawski
Bohdan Pawłowicz, NASK, Rada Etyki Reklamy
Maksymilian Pawłowski, Leroy Merlin
Magdalena Przysłupska, Fundacja DKMS
Karol Sadaj, AION Bank
prof. Karina Stasiuk-Krajewska, Uniwersytet SWPS Wrocław
Joanna Świerkosz, Accor
Martyna Węgrzyn, Danone
Katarzyna Wilczewska, PEPCO
Piotr Turek, Narodowy Bank Polski
Damian Ziąber, Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny i PSPR
Dołącz do dyskusji: PR Wings nową nagrodą Stowarzyszenia Agencji Public Relations