PPP Marketing będzie prowadzić kampanie bluetoothowe
PPP Marketing wprowadza do swojej oferty kampanie reklamowe wykorzystujące technologię bluetooth. Akcje będą realizowane w 30 punktach handlowo-usługowych w Warszawie.
Wprowadzany przez PPP Marketing system reklamy mobilnej jest oparty na technologii bluetooth, dzięki czemu umożliwia dotarcie z przekazem promocyjnym do odbiorców z telefonami komórkowymi. Każda osoba, która znajduje się w pobliżu nadajnika i ma w aparacie włączony bluetooth, automatycznie otrzymuje spersonalizowaną reklamę dostosowaną do możliwości technicznych urządzenia. System zapamiętuje odbiorcę, któremu już przesłał treść promocyjną, dlatego jest tańszy od promocji w prasie, a nawet w internecie.
PPP Marketing przeprowadził próbne kampanie bluetoothowe dla kosmetyków Joko i czasopisma "Film", w których przy prawie 850 tys. nawiązanych połączeniach ponad 45 tys. użytkowników odebrało komunikaty reklamowe. Obecnie firma wprowadza tę usługę w oparciu o 30 stacji nadawczych ProxyAd położonych w stołecznych centrach handlowych oraz na dworcach PKP, stacjach metra i lotnisku. - Dotarcie do konsumenta znajdującego się w pobliżu punktu handlowego, a nie na kanapie przed telewizorem to główny atut tej formy promocji - ocenia Cezary Terepka, prezes PPP Marketing. Firma planuje do połowy 2010 roku uruchomić usługę w 200 kluczowych strefach, a docelowo sieć ma liczyć 550 punktów.
Dołącz do dyskusji: PPP Marketing będzie prowadzić kampanie bluetoothowe