„Powrót klasyka” - blogerzy modowi reklamują Caterpillar Colorado
Rozpoczęła się kampania reklamowa butów Colorado marki Caterpillar (dystrybuowanych w Polsce przez AmerSport Group) z udziałem pięciu blogerów modowych. Akcję dystrybutor przygotowała wspólnie z domem mediowym PRO Media House.
Na potrzeby kampanii Caterpillar Colorado pięciu blogerów: Konrad Delekta („Rebel Fashion Style”), Łukasz Masłowski („Outdersen”), Kamil Pawelski („Ekskluzywny Menel”) oraz Łukasz Podliński i Łukasz Witek („True2Me”) przygotowało własne stylizacje z tym modelem buta. Są one prezentowane w reklamach internetowych, a stylizacje Pawelskiego i Podolińskiego - także w reklamach outdoorowych.
Akcja oprócz internetu (m.in. serwisy dla mężczyzn) i outdooru (nośniki w Warszawie, Krakowie i Trójmieście) oraz w sklepach sieci Citysport, HD i Soul.
Kreację kampanii przygotował dział marketingu firmy AmerSport Group, wyłącznego dystrybutora obuwia marki Caterpillar w Polsce. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PRO Media House i jego internetowy dział DiGi Media Store.
Dołącz do dyskusji: „Powrót klasyka” - blogerzy modowi reklamują Caterpillar Colorado