SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Porówneo z nową odsłoną platformy „Porównywarka i agent w jednym”

Właściciel marki Porówneo rusza z kampanią „Samo się robi”  w ramach platformy komunikacyjnej „Porównywarka i agent w jednym”. Pomysły zostały przygotowane przez duet Maciej Łapiński (strategia, obsługa) i Zuzanna Wrońska (kreacja).

W nowych spotach telewizyjnych Porówneo podkreśla swoją usługę polegającą na wypełnianiu formularza ubezpieczeniowego przez agenta, a wszystko to w czasie rzeczywistym, online i z możliwością video konferencji.

-  Po raz kolejny postanowiliśmy wykorzystać technologię by umożliwić wspólne wypełnianie wniosku przez Internet. Do tej pory taką możliwość dawała tylko rozmowa telefoniczna lub wizyta u agenta stacjonarnego - wyjaśnia Wojciech Rabiej CEO w  Porówneo.

„Samo się robi” w reklamach Porówneo

30 i 15 sekundowe spoty będą emitowane przez pół roku w największych stacjach telewizyjnych w Polsce.  Wyreżyserował je Piotr Kumik, a za produkcję odpowiedzialny był dom produkcyjny Film Reaktor.

Porówneo to firma łącząca w innowacyjny sposób usługi porównywania ubezpieczeń z usługami agenta ubezpieczeniowego. Jej klienci mogą porównać oferty i kupić polisy m.in. takich towarzystw, jak: Aviva, Benefia, Generali, Link4, MTU24, Proama, PZU, TUZ czy Uniqa.

Dołącz do dyskusji: Porówneo z nową odsłoną platformy „Porównywarka i agent w jednym”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl