SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ponad 16 mln pobrań publikacji na tablety stworzonych z użyciem Digital Publishing Suite

Adobe ogłosiło, że w ciągu ostatnich dwunastu miesięcy pobrano 16 milionów numerów gazet i magazynów cyfrowych na tablety stworzonych przy użyciu Adobe Digital Publishing Suite. Firma zaprezentowała także nowe funkcje tego narzędzia zorientowane na potrzeby przedsiębiorstw.

Adobe zebrało dane zgromadzone od blisko 600 wydawców na całym świecie, którzy stworzyli około 1500 publikacji na tablety za pomocą pakietu Adobe Digital Publishing Suite.

Z analizy wynika, że 68% czytelników na całym świecie płaci za cyfrowe magazyny i gazety stworzone za pomocą Adobe Digital Publishing Suite. Na liczbę tę składają się zakupy pojedynczych numerów (15%), subskrypcje (26%) oraz pakiety wydań drukowanych i cyfrowych (27%). Co piąte wyświetlenie strony w aplikacji magazynu utworzonego za pomocą oprogramowania jest reklamą. Czytelnicy korzystają prawie z połowy (48%) funkcji interaktywnych dostępnych w aplikacjach Digital Publishing Suite, a najczęściej używane są strony WWW i materiały wideo.

Ponad połowa (56%) czytelników przeznacza na czytanie magazynów i gazet cyfrowych od 25 minut do 2,5 godzin w miesiącu. W ciągu ostatniego półrocza czas ten wydłużył się o 70%. Konsumenci otwierają aplikacje stworzone przy użyciu Digital Publishing Suite średnio do pięciu razy w miesiącu, przy czym 9% spośród nich przeznacza na czytanie publikacji cyfrowych ponad 5 godzin miesięcznie.

Adobe zaprezentowało nowe funkcje pakietu Digital Publishing Suite zorientowane na potrzeby przedsiębiorstw, w tym merchandising wewnątrz aplikacji (in-app), dostarczanie treści wybranym odbiorcom na podstawie profilów użytkowników oraz przyspieszenie tworzenia aplikacji.

Adobe Digital Publishing Suite jest środowiskiem usług udostępnianych w hostingu oraz technologii przeglądania, zintegrowanych z  oprogramowaniem Adobe Creative Suite 5.5. Środowisko to w połączeniu z oprogramowaniem Adobe InDesign CS5.5 umożliwia publikowanie i dystrybucję magazynów cyfrowych, gazet czy reklam na tabletach.

Digital Publishing Suite jest dostępny w wersjach Enterprise, Professional i Single Edition. Polskim partnerem Adobe sprzedającym i wdrażającym oprogramowanie jest Optizen Labs.

Dołącz do dyskusji: Ponad 16 mln pobrań publikacji na tablety stworzonych z użyciem Digital Publishing Suite

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl