SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Po wprowadzeniu subskrypcji Facebook pozwoli użytkownikom na darmowy dostęp do 10 materiałów miesięcznie

Według nieoficjalnych informacji Facebook wprowadzając opcję pozwalającą na zamawianie płatnego dostępu do treści oferowanych przez wydawców udostępni za darmo 10 artykułów miesięcznie z każdego z tytułów. Serwis zapowiada, że nie będzie wymagał od wydawców opłat z tytułu obsługi paywalli ani korzystał z informacji koniecznych do zakupu subskrypcji.

Zamiar wprowadzenia do serwisu opcji pozwalającej wydawcom monetyzować dostęp do ich treści na platformie Instant Articles Facebook zapowiedział wstępnie w drugiej połowie lipca br.

Teraz serwis Recode opierając się na własnych źródłach ujawnił bliższe szczegóły dotyczące planowanego rozwiązania.

Facebook zakłada, że nie będzie prowadził w ramach Instant Articles własnego serwisu subskrypcyjnego pozwalającego na płatny dostęp do treści od konkretnych wydawców.

Zamiast tego na platformie będzie działał mechanizm pozwalający czytać za darmo 10 artykułów miesięcznie pochodzących od konkretnego wydawcy. Po przekroczeniu limitu internauta zostanie automatycznie przeniesiony na stronę określonego tytułu, gdzie będzie mógł zamówić subskrypcję.

Facebook obiecuje, że nie zamierza pobierać od wydawców opłat związanych z przekierowywaniem użytkowników do subskrypcji. Serwis nie zamierza też zbierać i wykorzystywać danych internautów związanych z wykupem płatnych treści.

Nowe rozwiązanie pozwalające wydawcom na monetyzację ich treści za pośrednictwem Facebooka ma zostać wprowadzone w październiku br.

 

Dołącz do dyskusji: Po wprowadzeniu subskrypcji Facebook pozwoli użytkownikom na darmowy dostęp do 10 materiałów miesięcznie

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aZaliż
Nie zamierza podbierać. Będzie tylko analizował tematykę i ruch, by w ciągu kilku miesięcy zacząć publikować własne materiały.
Bo po co miałby odsyłać użytkownika poza swój ekosystem?
0 0
odpowiedź