PMPG zatrudniła dyrektora sprzedaży
Paweł Owczarski został dyrektorem sprzedaży Platformy Mediowej Point Group SA. To nowe stanowisko w strukturze grupy, utworzone w związku z przyjętą przez spółkę strategią agresywnego wzrostu i idącą za tym reorganizacją działów sprzedaży.
Do zadań dyrektora sprzedaży będzie należało planowanie oraz koordynowanie prac zespołu managerów sprzedaży poszczególnych spółek PMPG oraz współtworzenie, usystematyzowanie oraz utrzymanie jednolitych standardów sprzedażowych we wszystkich spółkach holdingu. Stanowisko to jest podporządkowane bezpośrednio prezesowi zarządu PMPG Michałowi M. Lisieckiemu.
Paweł Owczarski związany był dotychczas z firmą doradczą Mc Kinsey & Co. w Warszawie oraz w Londynie, gdzie piastował stanowisko engagement manager. W przeszłości pracował również jako doradca dla Electronic Arts w Los Angeles oraz dla PricewaterhouseCoopers w Lugano w Szwajcarii.
PMPG nadal prowadzi rekrutację na kluczowe stanowiska działu sprzedaży, m.in. na funkcję dyrektora działu wsparcia sprzedaży oraz key account managerów, managerów ds. sprzedaży internetowej, specjalistów ds. wsparcia sprzedaży, sales managerów czy specjalistów ds. sprzedaży reklamowej. W sumie do końca roku PMPG zamierza zatrudnić w dziale sprzedaży kilkanaście, a w dalszej perspektywie - kilkadziesiąt osób. Rekrutacja potrwa do końca tego roku i jest realizowana przez dział HR PMPG oraz zewnętrzną firmę headhunterską.
Dołącz do dyskusji: PMPG zatrudniła dyrektora sprzedaży