PMPG rozwija dział sprzedaży
Platforma Mediowa Point Group rozpoczęła szeroko zakrojoną reorganizację działów sprzedaży w ramach całej grupy. Powodem zmian jest rozwój spółki oraz przyjęcie przez jej zarząd strategii agresywnego wzrostu. PMPG uruchomiła też prace nad wdrożeniem nowego systemu obsługi klienta.
W związku ze zmianami, PMPG prowadzi rekrutację na kluczowe stanowiska, w tym kadry zarządzającej działu sprzedaży, m.in. na nowoutworzone stanowiska dyrektora sprzedaży na poziomie całej grupy i dyrektora działu wsparcia sprzedaży (business development, analizy, rozliczenia, oferty, traffic) oraz key account managerów, managerów ds. sprzedaży internetowej, specjalistów ds. wsparcia sprzedaży, sales managerów, partnerów klienta, specjalistów ds. sprzedaży reklamowej oraz specjalistów ds. baz danych. W sumie do końca roku spółka zamierza zatrudnić w dziale sprzedaży kilkanaście, a w dalszej perspektywie - kilkadziesiąt osób. Rekrutacja potrwa do końca tego roku. Jest realizowana przez dział HR PMPG oraz zewnętrzną firmę headhunterską. Wszystkie osoby zajmujące obecnie kluczowe stanowiska w dziale sprzedaży PMPG i spółek zależnych mają zachować swoje funkcje.
Grupa rozpoczęła też prace przygotowawcze do wdrożenia nowoczesnego systemu wspomagającego zarządzanie przedsiębiorstwem klasy ERP Exact Globe, który jest zintegrowany z systemem obsługi klienta Exact Synergy.
PMGP wdraża także nowatorski program motywacyjny dla kluczowych pracowników, w ramach którego staną się oni - jako akcjonariusze - współwłaścicielami firmy. Program będzie również przedmiotem oferty dla nowych osób zatrudnionych w departamencie sprzedaży.
Dołącz do dyskusji: PMPG rozwija dział sprzedaży