Łatwogang i ogromna stopa promują nową ofertę Plusha
Marka Plush (Polkomtel) wprowadziła nową ofertę z abonamentem, którą promuje z kampanią z udziałem Łatwoganga.
Marka Plus nawiązała współpracę z internetowym twórcą Łatwogangiem. Głównie działa na TikTok-u, gdzie obserwuje go 2 mln osób oraz Instagramie, gdzie ma 715 tys. obserwujących. To właśnie zdjęcie jego stopy pobiło rekord “lajków” pod zdjęciem na polskim Instagramie (ponad 1 280 000 polubień), to właśnie on zawiesił billboard „Witamy w Bydgoszczy” przy wjeździe do Warszawy i to właśnie on przeszedł pieszo drogę ze stolicy do Krakowa, a niebawem wyruszy w podróż rowerem z Wrocławia do… Afryki.
Od teraz Łatwogang i Plush będą działać razem i zaskakiwać niestandardowymi akcjami na wielką skalę. Początkiem współpracy jest siatka z ogromną stopą w centrum Warszawy.
W ramach tej współpracy na rynek trafiła “Łatwoferta”, w której na start pojawił się abonament na pół. Wybierając w Plushu abonament M, który kosztuje 40 zł/mies. można zaprosić bliską osobę do wspólnego korzystania. W ten sposób dostaje się po 80 GB, a płaci po połowie – tylko 20 zł/mies.
W Łatwofercie dostępne są dwa abonamenty – S i M. W każdym z nich dostępna jest paczka gigabajtów, a ich liczba wzrasta wraz z długością stażu w Plushu. Umowa podpisywana jest na czas nieokreślony z 1-miesięcznym okresem wypowiedzenia.
Wkrótce do akcji promującej Plusha dołączą inni twórcy internetowi. Projekt realizuje we własnym zakresie dział marketingu marki Plush.
Dołącz do dyskusji: Łatwogang i ogromna stopa promują nową ofertę Plusha