Plej wygrywa przetarg na obsługę Iveco Poland
W ramach zwycięskiego przetargu, agencja interaktywna Plej zajmie się rozbudową systemu komunikacji marketingowej oraz integracją narzędzi digitalowych producenta pojazdów Iveco Poland.
Marketer rozszerzył trwającą od dwóch lat współpracę z Plej. Agencja była do tej pory odpowiedzialna m.in. za launch nowych modeli Iveco.
W ramach nowej umowy, zespół Plej odpowiada za działania digitalowe oraz stworzenie platform komunikacyjnych dla produktów i serwisów Iveco. Agencja odpowiada również m.in. za przygotowanie kampanii produktowych i serwisowych, e-mailingów, reklam radiowych i prasowych, a także katalogów, ulotek i innych materiałów promocyjnych. Klientem opiekuje się zespół client service, zarządzany przez Anetę Jalowską.
Umowę podpisano na czas nieokreślony. Iveco jest marką należącą do grupy CNH Industrial N.V.
Dołącz do dyskusji: Plej wygrywa przetarg na obsługę Iveco Poland