SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Play zgromadził 100 tysięcy klientów

Nowy operator komórkowy Play zapowiada pozyskanie do końca roku 750 tys. klientów i zmianę kontrowersyjnych reklam.

- Udany start sieci Play i zdobycie 100 tysięcy bardzo wartościowych klientów po siedmiu tygodniach obecności na rynku gwarantuje nam osiągnięcie założonych wcześniej planów sprzedażowych -  poinformował w poniedziałek Chris Bannister, prezes P4.

- Tak solidny fundament pozwala nam na podwyższenie wcześniejszej prognozy liczby klientów do końca roku do poziomu 750 tysięcy (wcześniej spółka zapowiadała, że może mieć 500 tys. klientów - red.). Po 12 miesiącach działalności planujemy mieć milion klientów - dodał.

Obecnie z sieci Play korzysta 39 tysięcy abonentów i 61 tysięcy klientów prepaidów, popularnie zwanych telefonami na kartę. Klientów operatora (dane P4) charakteryzuje najwyższy na rynku krajowym wskaźnik ARPU (średni przychód na klienta). Średnie ARPU w sieci Play wynosi 126,3 pln i jest o 150% wyższe od średniej rynkowej, szacowanej obecnie na ok. 50 pln. W segmencie usług abonamentowych ARPU wynosi 189,6 pln (szacunkowa średnia rynkowa to ok. 90 pln). W segmencie usług na kartę ARPU wynosi 86,9 pln i jest ponad czterokrotnie wyższe od średniej krajowej (szacowane na ok. 20 pln).

Profil klienta Play to osoba w wieku 25 - 38 lat, mieszkaniec dużego miasta, ze średnim lub wyższym wykształceniem. Średni wiek klienta to 32 lata. 41% regularnie korzysta z darmowego portalu Playnet. Wydzwania 244 minuty miesięcznie i wysyła 88 SMS-ów.

Play, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, obniżył ceny wybranych modeli telefonów oraz cenę transmisji danych poprzez wprowadzenie oferty Player Pakiet (30 MB za 30 zł).

Nowym standardem wprowadzanym przez Play jest umożliwienie wszystkim klientom wymiany telefonu co 12 miesięcy. Szczegóły oferty zostaną przedstawione jeszcze w maju.

W maju wielkość sieci sprzedaży przekroczy liczbę 300 salonów na terenie całej Polski. Obecnie trwa proces uruchamiania sprzedaży oferty Play w kolejnych sklepach sieci Germanos. Do końca miesiąca Play będzie dostępny w 230 punktach tejże sieci sprzedaży. Z kolei Play na kartę dostępny jest w ponad 20 tysiącach wszystkich punktów sprzedaży.

Spółka poinformowała również, że ma obecnie ponad 200 stacji bazowych w budowie.

W czerwcu będziemy mieć już w pełni własną sieć w Warszawie, a od września włączymy także Trójmiasto - powiedział Bannister.

Obecnie P4 kończy pracę nad nową serią reklam.

- Z etapu budowania wizerunku marki przechodzimy do etapu informacyjnego - mówi w rozmowie z wortalem Wirtualnemedia.pl Jacek Hensler, dyrektor marketingu P4. - Teraz czas na reklamy edukacyjne, w których przedstawimy naszą ofertę - dodaje. Operator nie zdradza tematyki nowych spotów telewizyjnych i ulicznych billboardów. Wiadomo jednak, że nie będą tak kontrowersyjne, jak dotychczasowe. Zobaczyć je będzie można już za kilka dni.

Ile kosztuje Play?
Sieć telefonii komórkowej Play zadebiutowała 16 marca br. W ofercie abonamentowej Play (abonamenty od 50 do 150 zł) klient otrzymuje pakiet złotówek do wykorzystania na rozmowy, SMS-y, MMS-y i surfowanie po internecie. Niewykorzystana kwota nie przechodzi na następny miesiąc.

Cena za minutę połączenia w Play wynosi 49 groszy brutto do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych z naliczaniem sekundowym i bez zróżnicowania na godziny szczytu i poza szczytem. Za SMS i MMS do wszystkich komórkowych operatorów komórkowych oraz MMS na e-mail użytkownik sieci Play płaci 15 groszy. Dodatkowo za każde 2 minuty rozmów przychodzących klient sieci otrzymuje 1 minutę połączeń wychodzących na dowolny numer.

Podobne informacje:

Dołącz do dyskusji: Play zgromadził 100 tysięcy klientów

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl