SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PKP Intercity zatrudni agencję eventową

Spółka PKP Intercity chce nawiązać współpracę z firmą, która zajmie się na jej zlecenie realizacją eventów. Umowę z nią zamierza zawrzeć na rok, z możliwością przedłużenia o 6 kolejnych miesięcy.

PKP Intercity zaprosiło firmy i agencje do składania ofert na usługi eventowe dla swoich działań marketingowych.

Wybrana w prowadzonym obecnie postępowaniu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i organizacją tzw. eventu taborowego (dedykowanego pasażerom), eventów wizerunkowych, związanych np. ze różnymi świętami (Dzień Dziecka itp.), eventów wspierających kampanie reklamowe, akcji ambientowych wspierających aktywności w social mediach, festiwali, koncertów itp.

Postępowanie jest podzielone na trzy etapy. W pierwszym zostaną ocenione oferty złożone przez firmy w odpowiedzi na zaproszenie. W drugim - odbędą się spotkania z tymi firmami, których oferty w pierwszym etapie uzyskały największą liczbę punktów. W trzecim prowadzone będą negocjacje.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 8 czerwca.

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity zatrudni agencję eventową

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
M.
Proponuję na początek dwa eventy:
1. Poprawienie rezerwacji on-line, która działa jak chce.
2. Działające normalnie WiFi.
0 0
odpowiedź
User
Jancio
Nie mają, na co wydawać kasy? Co tam się dzieje? Poprawcie tabor lepiej, bo jeżdżą dalej przedziałowe, śmierdzące wagony rodem z PRL. Wasz system zamawiania biletów online to jakiś koszmarek digitalowy. Że nie wspomne o braku sieci podczas podróży.
0 0
odpowiedź
User
tak pytam...
PO co zadbać o system rezerwacyjny czy wi-fi, jak można skupić się na jakimś przyjemnym evencie taborowym z fajnymi dziewczynami....
0 0
odpowiedź