SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pisma komputerowe tracą, “PC Format” najbardziej w dół

Wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych zanotowały we wrześniu br. spadki sprzedaży, najwięcej stracił “PC Format”. Nowym liderem został “CD Action”.

Poświęcony grom komputerowym „CD Action” (Wydawnictwo Bauer) miał we wrześniu br. sprzedaż ogółem na poziomie 76 861 egz., notując spadek o 15,53 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl. Tytuł ten awansował z miejsca drugiego na pierwsze.

Na pozycję wicelidera z pierwszej lokaty spadł ”PC Format” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż ogółem wyniosła 67 660 egz. po największym spadku w rankingu, wynoszącym 26,65 proc.

Podium zamyka dwutygodnik “Komputer Świat” (Ringier Axel Springer Polska). Zanotował on także sporą stratę (26,46 proc.) i zakończył wrzesień br. z wynikiem na poziomie 36 376 egz.

Wirtualnemedia.plwrzesień
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
CD Action76 86190 989
PC Format67 66092 240
Komputer Świat*36 37649 467
PC World29 59635 273
Chip28 33037 010


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. największy wzrost sprzedaży ogółem zanotował “Chip”, którego wynik poszedł do góry o 1,71 proc. Majwięcej stracił z kolei “CD Action” - jego starta wyniosła aż 28,1 proc. 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPwrzesieńsierpień
TytułSprzedaż ogółem
CD Action76 861106 902
PC Format67 66066 560
Komputer Świat*36 37637 360
PC World29 59630 370
Chip28 33027 854


*- „Komputer Świat” to jedyny dwutygodnik w zestawieniu, reszta pism to miesięczniki.

Dołącz do dyskusji: Pisma komputerowe tracą, “PC Format” najbardziej w dół

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
alek
Musza tracić..treściowo idą w dół . Mam porównanie , bo prenumeruję Chipa i PC Worlda. Jedno i to samo. Brakuje informacji o sprzęcie np Foto i Video. Dużo reklam i starych historyjek. Nie ma się czemu dziwić ,że tracą!
odpowiedź