SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec

Rozpoczyna się przetarg na obsługę mediową Grupy Żywiec. O przyszłoroczny budżet reklamowy firmy walczy pięć domów mediowych.

Grupa Żywiec do przetargu na obsługę mediową zaprosiła domy mediowe Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, Universal McCann i ZenithOptimedia. Ten ostatni pracuje obecnie - wspólnie z Media Concept - dla firmy.

- Zaproszone domy mediowe działają w ramach międzynarodowych sieci z dostępem do światowego know-how, dysponują szerokim portfolio usług i narzędzi, a także należą do różnych grup negocjacyjnych - uzasadnia browar w specjalnym komunikacie.

Rozpoczynający się właśnie przetarg dotyczy obsługi kampanii reklamowych całego portfolio Grupy Żywiec we wszystkich mediach. Rozstrzygnięcie, w oparciu o kryteria ustalone wspólnie z audytorem IAM, ma nastąpić pod koniec listopada.

Dołącz do dyskusji: Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl