Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec
Rozpoczyna się przetarg na obsługę mediową Grupy Żywiec. O przyszłoroczny budżet reklamowy firmy walczy pięć domów mediowych.
Grupa Żywiec do przetargu na obsługę mediową zaprosiła domy
mediowe Macroscope OMD, MediaCom, Mindshare, Universal
McCann i ZenithOptimedia. Ten ostatni pracuje obecnie -
wspólnie z Media Concept - dla firmy.
- Zaproszone domy mediowe działają w ramach międzynarodowych sieci
z dostępem do światowego know-how, dysponują szerokim portfolio
usług i narzędzi, a także należą do różnych grup negocjacyjnych -
uzasadnia browar w specjalnym komunikacie.
Rozpoczynający się właśnie przetarg dotyczy obsługi kampanii reklamowych całego portfolio Grupy Żywiec we wszystkich mediach. Rozstrzygnięcie, w oparciu o kryteria ustalone wspólnie z audytorem IAM, ma nastąpić pod koniec listopada.
Dołącz do dyskusji: Pięć domów mediowych walczy o budżet Grupy Żywiec