Pevonia Botanica stawia na PR
Czołowa amerykańska marka ekskluzywnych produktów pielęgnacyjnychSPA rozpoczyna w Polsce kampanię public relations.
Dystrybutor marki Pevonia Botanica nawiązał współpracę z zakresupublic relations z agencją Rainer Communication. Agencja ma byćodpowiedzialna za realizację strategii komunikacji produktowej ikorporacyjnej firmy. Jednym z podstawowych narzędzi będą relacje zmediami. Strategia zakłada również prowadzenie intensywnych działańkomunikacyjnych skierowanych do celebrities oraz organizacjęekskluzywnych wydarzeń specjalnych.
Marka Pevonia Botanica oferuje produkty do pielęgnacji całegociała, wyłącznie ze składników naturalnych, zarówno dla kobiet jaki dla mężczyzn. Na świecie jest to czołowa marka profesjonalnychproduktów pielęgnacyjnych SPA.
W Stanach Zjednoczonych ma ona 60% rynku SPA, natomiast w Australiiaż 80%.
W Polsce produkty są już dostępne w hotelach na terenie całejPolski, m.in. w Hotelu Król Kazimierz w Kazimierzu Dolnym, HoteluRezydent w Sopocie oraz ekskluzywnych salonach SPA. Dystrybutormarki - firma Supernova, liczy, że w najbliższym czasie kosmetykiPevonia Botanica będą obecne w większości luksusowych ośrodków SPAw Polsce.
Po wejściu do Polski w 2005 roku, Pevonia Botanica prowadziłakampanię reklamową w pismach branżowych oraz niektórych magazynachdla kobiet. W ostatnich miesiącach dystrybutor zdecydował się narealizację kompleksowej strategii public relations.
Dołącz do dyskusji: Pevonia Botanica stawia na PR