Pepsi dziękuje za „Wyzwanie smaku” (wideo)
W ostatnim etapie tegorocznej kampanii „Wyzwanie smaku” Pepsi dziękuje konsumentom za udział w akcji oraz ujawnia jej wyniki. Działania przygotowały i realizują firmy Graffiti, OMD Media Direction, Digital One i Questia.
W ramach tegorocznej odsłony „Wyzwania smaku” konsumenci mogli wybierać z dwóch nieoznaczonych kubków (w jednym była Pepsi, w drugim Coca-Cola) napój, który bardziej im smakuje. Kampania objęła też cykl imprez muzycznych w miejscowościach wypoczynkowych (zobacz szczegóły).
W trafiających właśnie do emisji finałowych reklamach Pepsi dziękuje za udział w akcji oraz informuje, że napój ten wybrało więcej niż 60 proc. z ponad 100 tys. uczestników „ślepych testów”.
- Kampania marketingowa wspierająca finał drugiej edycji „Wyzwania smaku” Pepsi ma przede wszystkim pokazać, jak świetnie bawiliśmy się z konsumentami na eventach w całej Polsce. W ten sposób chcemy podsumować lato pełne wrażeń i podziękować wszystkim, którzy tak chętnie podjęli „wyzwanie smaku” - komentuje Magda Kuźnik, senior brand manager w Pepsi Poland.
Obecny etap kampanii obejmuje telewizję oraz internet (bannery w serwisach, aktywności na facebookowym fanpage’u Pepsi). Potrwa do 19 października.
Polską wersję spotu przygotowała agencja Graffiti, za działania w internecie odpowiada agencja Digital One, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, a działania public relations prowadzi agencja Questia.
Dołącz do dyskusji: Pepsi dziękuje za „Wyzwanie smaku” (wideo)