Paweł Miziołowski dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska
Paweł Miziołowski został dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska.
Miziołowski odpowiedzialny będzie za tworzenie polityki marketingowej firmy w oparciu o jej długookresową strategię, budowanie komunikacji oraz relacji wewnętrznych, współpracując z Katarzyną Obuchowicz, dyrektorem ds. corporate affairs w regionie Europy.
Paweł Miziołowski będzie kierował pracą zespołu marketingu brand managerów oraz realizację strategii komunikacji poszczególnych marek portfolio Brown-Forman w Polsce, mi.in. Finlandia Vodka, Jack Daniel’s, Southern Comfort, Chambord, Herradura, El Jimador i Woodford Reserve.
Poprzednim dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska był Kamil Mruk. Przez rok stanowisko było nieobsadzone.
Paweł Miziołowski poprzednio w Electrolux
Paweł Miziołowski przed dołączeniem do zespołu Brown-Forman Polska, pracował przez 6 lat w Electrolux, gdzie koordynował procesy związane ze strategią marketingu, budową komunikacji marki, analizami rynkowymi, social media marketing, działaniami PR oraz sponsoringu jako istotnymi elementami wsparcia oraz zarządzania sprzedażą.
Wcześniej związany z Johnson & Johnson na stanowisku CEE Brand manager OTC (m.in. nadzorował strategię marki Nicorette).
Nowy dyrektor generalny Brown-Forman w Polsce
Równolegle koncern Brown-Forman w Polsce podał, że jego nowym dyrektorem generalnym został Filip Popławski. Zastąpił Bibiannę Konieczna-Sano, która awansowała do międzynarodowych struktur producenta i będzie odpowiedzialna za rozwój spółki na kilkudziesięciu rynkach Azji, Afryki oraz Ameryki Północnej.
Dołącz do dyskusji: Paweł Miziołowski dyrektorem marketingu Brown-Forman Polska