„Parkiet” z nowym serwisem internetowym: personalizacja treści i odsłuchiwanie tekstów
Serwis internetowy dziennika gospodarczego „Parkiet” (Gremi Media) startuje w odświeżonej odsłonie. Wprowadzono w niej m.in. nową opcję „Twój Parkiet” oraz rozbudowaną wersję mobilną.
Zakładkę „Twój Parkiet” każdy użytkownik może skonfigurować wedle własnych preferencji, wybierając tematy, które chce śledzić. Wprowadzono też narzędzie Lektor pozwalające odsłuchiwać treść artykułów, możliwość zachowywania wybranych tekstów na później oraz nowe opcje społecznościowe.
Witryna ma również zmieniony layout i szatę graficzną.
- Dzięki połączeniu z social media jesteśmy najszybsi w przekazywaniu informacji. To ważne, bo poszerza nam się grono odbiorców. Nową stronę dedykujemy wszystkim zainteresowanym rynkiem: tym, którzy chcą wiedzieć, jakie zyski przynoszą fundusze inwestycyjne, które obligacje kupić, jakie lokaty i ubezpieczenia wybrać, czy warto inwestować na rynku nieruchomości lub sztuki - opisuje Andrzej Stec, redaktor naczelny „Parkietu”.
Jednocześnie rozbudowana została wersja mobilna witryny. - Ważną grupą docelową nowego parkiet.com są młodsi odbiorcy. Dla nich wersja mobilna serwisu została przygotowana jako źródłowa - komentuje Tomasz Goss-Strzelecki, zastępca redaktora naczelnego „Parkietu”, odpowiedzialny za serwis parkiet.com.
Według badania Gemius/PBI w marcu br. serwis Parkiet.com zanotował 131,1 tys. realnych użytkowników, 3,72 mln odsłon oraz 37 minut i 36 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika. Natomiast średnia sprzedaż „Parkietu” w maju br. wynosiła 4 212 egz. (według danych ZKDP).
Dołącz do dyskusji: „Parkiet” z nowym serwisem internetowym: personalizacja treści i odsłuchiwanie tekstów
Panowie, nie idźcie ta drogą. Niewiele agencji w Polsce rozumie ten problem, jeszcze mniej potrafi mu zaradzić. Zobaczcie WirtualneMedia. Nawet pół artykułu nie ma o tym, co się wydarzyło i komu za co poleciało.
Jest temat?