Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B: Punkt dla Mamy
Rozpoczęła się trzecia edycja programu "Punkt dla Mamy" promującego produkty Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B. Akcję prowadzą firmy Navo PGD i \Data Solutions.
W ramach programu "Punkt dla Mamy" przy kupnie produktów marki Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B za minimum 20 zł w wybranych sklepach dziecięcych otrzymuje zdrapkę ze specjalnym kodem umożliwiającym zbieranie punktów po zalogowaniu się na stronie akcji. Te punkty można wymieniać na artykuły dziecięce, a do wygrania w loteriach są również wycieczki zagraniczne i fundusze na rozwój dziecka. Ponadto akcja motywuje właścicieli i sprzedawców do rekomendowania tych produktów - co miesiąc zespoły z pięciu sklepów, których klienci zarejestrowali w serwisie najwięcej punktów, otrzymują bony zakupowe.
Program "Punkt dla Mamy" rozpoczął się 26 października i potrwa do końca czerwca przyszłego roku. Akcję przygotowały i realizują dział marketingu firmy Navo PGD i agencja \Data Solutions.
Dołącz do dyskusji: Pampers, Lenor, Vizir i Oral-B: Punkt dla Mamy