Palm Centro zyskuje na popularności
Firma Palm, dla której ostatnie lata nie są zbyt udane, sprzedaławłaśnie dwumilionowego smartfona Centro.
Centro, który dostępny jest w 25 krajach całego świata, notujeteż wzrost w raporcie firmy AdMob Mobile Metrics, która bada ruchgenerowany w sieci przez urządzenia mobilne - informuje serwis TGDaily.
Po raz pierwszy smartfon firmy Palm pojawił się w tym raporcie wmaju, zajmując ósmą pozycję, a teraz awansował już na siódmemiejsce.
"Konsumenci są gotowi na większą ilość funkcji w swoichkomórkach. Centro ma wszystko co jest potrzebne danej osobie dobycia w kontakcie z każdym, kto jest dla niej ważny, jednocześnieprzy cenie i rozmiarze, które sprawiają, że smartfony sąatrakcyjniejsze dla coraz większej grupy odbiorców" - stwierdziłBrodie Keast, wiceprezes ds. marketingu w Palm.
Firma zanotowała we wspomnianym raporcie również solidny wzrostwśród producentów smartfonów. Pod względem zasięgu mobilnej reklamyjest obecnie na drugim miejscu w USA oraz na trzecim na całymświecie.
źródło: TG Daily
Dołącz do dyskusji: Palm Centro zyskuje na popularności