SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Osiedle Europejskie: 7 % rabatu na 7 urodziny (wideo)

DEMO Effective Launching realizuje kampanię wizerunkową dla Osiedla Europejskiego. Działania obejmują telewizję, radio, prasę, Internet i outdoor.

Osiedle Europejskie świętuje 7 urodziny. Z tej okazji przygotowano dla klientów prezent: 7 procentowy rabat przy zakupie mieszkania. Celem kampanii "Europejskie Limited Edition 7 % rabatu na 7 urodziny osiedla" jest podkreślenie wieloletniej obecności firmy na rynku polskim i zwrócenie uwagi odbiorców na charakter promocyjnej oferty urodzinowej.

osiedle

Spoty telewizyjne i reklamowe informujące o akcji "Europejskie Limited Edition 7 % rabatu na 7 urodziny osiedla" emitowane są w lokalnych stacjach telewizyjnych i radiowych Małopolski. Wykorzystane zostały billboardy i citylighty przystankowe, prasa (Gazeta Wyborcza w Krakowie, Dziennik Polski, KRN) oraz Internet (m.in. krakow.gazeta.pl, interia.pl). Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Pro Media House.

Nad kampanią pracował zespół w składzie: Anna Jastrzębska (account executive), Bartek Biernacki (senior copywriter), Maciej Klaś (planer strategiczny), David Molus (art director) i Roman Kondratiuk (art director).

Dołącz do dyskusji: Osiedle Europejskie: 7 % rabatu na 7 urodziny (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl