Oriaq będzie badać nowe media
GRUPY IQS utworzyła firmę Oriaq, która zajmie się badaniem nowychmediów - internetu, telewizji cyfrowej oraz rozwiązań mobilnych.Prezesem nowej spółki został Bartłomiej Zarębski.
ORIAQ zamierza realizować badania w naturalnymśrodowisku konsumenta w domu lub w pracy.
Badania będą realizowane zarówno w Polsce, jak i za granicą.
Bartłomiej Zarębski - poprzednio członek zarząduGrupy Stereo S.A. właściciela m.in. sklepów internetowychBileteria.pl, Pstryk.pl, Stereo.pl. W latach 2003-2008 wiceprezesInteractive Advertising Bureau Polska (IAB). Wieloletni członekRady Programowej Onet.pl.
Krzysztof Krejtz - partner zarządzający iwiceprezes ORIAQ. Doktor psychologii, wieloletni wykładowca SzkołyWyższej Psychologii Społecznej i Uniwersytetu Warszawskiego.Obecnie kierownik Laboratorium Badań Internetowych w Szkole WyższejPsychologii Społecznej.
Krzysztof Kowalczyk - partner zarządzającyORIAQ, prezes i partner zarządzający w firmie doradztwastrategicznego UBIK Business Consulting. Wcześniej pracował m.in. wProcter&Gamble, Lycos Europe oraz McKinsey&Company.
Dołącz do dyskusji: Oriaq będzie badać nowe media