Omenaa Mensah reklamuje letnią ramówkę TVN (wideo)
TVN rozpoczął promocję wśród reklamodawców swojej letniej ramówki. W wakacje stacja pokaże m.in. nowe sezony seriali, cykle filmowe i programy dla kobiet.
W specjalnym spocie z udziałem Omeny Mensah, prezenterki pogody, biuro reklamy TVN podkreśla atrakcyjność reklamową letniej ramówki tej stacji. W wakacje zostaną w niej wyemitowane premierowe sezony amerykańskich seriali „Californication”, „Bez śladu” i „Dowody zbrodni”. Kanał pokaże też dwa pierwsze sezony „Dr House” (które można było wcześniej obejrzeć w TVP2) oraz kinową, kolorową wersję „Czterech pancernych i psa”.
W porannym paśmie stacji między 7:00 a 8:00 będą emitowane bajki dla dzieci, a potem nadawany będzie morning show „Dzień Dobry Wakacje” – letnia wersja „Dzień Dobry TVN”. W kanale znajdzie się również pasmo kobiece złożone z programów emitowanych wcześniej w stacjach tematycznych Grupy TVN, takich jak „Smaki miasta”, „Spotkania Doroty” i „Rozmowy Magdy Mołek”. Natomiast wieczorami i w weekendy stacja będzie pokazywać filmy, m.in. trylogię „Władca Pierścienia”, pięć części „Harry’ego Pottera”, a także cykle „Akademia policyjna”, „Zabójcza broń” i „Naga broń”.
Biuro reklamy TVN w prezentacji letniej ramówki dla reklamodawców podkreśla, że zapewnia ona najlepsze dotarcie z przekazami do kobiet i osób żyjących w miastach powyżej 50 tys. mieszkańców. Na potwierdzenie biuro przytacza dane dotyczące affinity, efektywności cennika reklamowego i GRP dostarczonych tym grupom docelowym w lipcu i sierpniu ubiegłego roku. W większości zestawień obejmujących główne kanały telewizyjne TVN ma najlepsze wyniki.
Dołącz do dyskusji: Omenaa Mensah reklamuje letnią ramówkę TVN (wideo)