SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ogromne wzrosty Domo+ i Wedding TV, liderem TVN Turbo

Najpopularniejszym kanałem lifestylowym w styczniu br. było TVN Turbo, które wyprzedziło TLC. Największe, ponad 200-proc., wzrosty zanotowały stacje Domo+ i Wedding TV. Na przedostatnim miejscu zadebiutował kanał Viacom Blink.

Udział TVN Turbo wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,47 proc. po wzroście o 24,7 proc. Zapewniło to męskiej stacji awans z miejsca drugiego na pierwsze. Wiceliderem został kobiecy kanał TLC - jego udział wzrósł o 12,6 proc. do 0,45 proc., ale nie uchroniło go to przed spadkiem z pozycji pierwszej.

Trzecia lokata przypadła stacji TVN Style, która zanotowała wzrost o 20,1 proc. i osiągnęła udział na poziomie 0,44 proc. Co ciekawe, mniejszy wzrost (o 14,8 proc.) zanotowała cechująca się do tej pory większą dynamiką telewizja Polsat Cafe. Jej udział poszedł do góry o 14,8 proc. i wyniósł 0,29 proc., co zaowocowało miejscem czwartym.

Najwięcej w zestawieniu zyskały kanały Domo+,którego udział poszedł do góry o 285 proc. i wyniósł 0,08 proc. oraz Wedding TV (0,06 proc. udziału, wzrost o 233,3 proc.). Ponownie najwięcej stracił  zajmujący ostatnie miejsce Fashion (0,01 proc., - 70,6 proc.).

Na przedostatnim, 12. miejscu zadebiutowała kobieca stacja Viacom Blink!, nadająca od lipca br. Jej udział w styczniu br. wyniósł 0,02 proc.

styczeń Wszyscy 4+
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR SHR %
TVN Turbo 27 145 0,380 32 972 0,474
TLC 28 407 0,398 31 135 0,448
TVN Style 25 911 0,363 30 345 0,436
Polsat Cafe 18 274 0,256 20 415 0,294
Polsat Play 14 617 0,205 20 220 0,291
kuchnia+ 5 705 0,080 7 716 0,111
DOMO+ 1 450 0,020 5 332 0,077
ITV 5 772 0,081 5 353 0,077
Club TV  7 158 0,100 5 254 0,076
BBC Lifestyle 3 632 0,051 4 579 0,066
Wedding TV 1 253 0,018 4 206 0,060
Viacom Blink - - 1 226 0,018
Fashion 1 241 0,017 353 0,005


W grupie 16-49 kolejność w pierwszej trójce był taka sama. Liderem był kanał TVN Turbo (0,70 proc. udziału, wzrost o 6,5 proc.), na drugim miejscu znalazło się TLC (0,64 proc. udziału, wzrost o 13,9 proc.,), a trzecia była stacja TVN Style (0,56 proc., + 16,9 proc.).

Liderami wzrostu w tej grupie także były kanały Domo+ (+ 274,1 proc.) i Wedding TV (+ 151,9 proc.), a liderem spadku - Fashion (- 58,8 proc.). 

styczeń wszyscy 16-49
2011 2012
Stacja AMR SHR % AMR  SHR % 
TVN Turbo 19 665 0,660 20 201 0,703
TLC 16 711 0,561 18 347 0,639
TVN Style 14 264 0,479 16 080 0,560
Polsat Cafe 10 057 0,337 10 865 0,378
Polsat Play 7 807 0,262 9 535 0,332
kuchnia+ 2 985 0,100 4 200 0,146
ITV 3 735 0,125 3 406 0,119
BBC Lifestyle 2 722 0,091 3 157 0,110
DOMO+ 817 0,027 2 913 0,101
Club TV  3 877 0,130 2 361 0,082
Wedding TV 819 0,027 1 962 0,068
Viacom Blink     611 0,021
Fashion 494 0,017 189 0,007


Najwięcej pozycji wśród 10 topowych programów kanałów lifestylowych w ub.r. umieściła stacja TVN Turbo. W zestawieniu znalazły się cztery jej programy, w tym na miejscu pierwszym serial dokumentalny “Parszywa dwudziestka”, który zgromadził ponad 260 tys. widzów. 

Raport top programów wszyscy 4+
Program Stacja AMR SHR %
PARSZYWA DWUDZIESTKA /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 263 514 2,01
STRZAL ADRENALINY /SER.DOK.USA/ TVN Turbo 231 173 1,80
SMIERC NA 1000 SPOSOBOW /SER.DOK.USA/ Polsat Play 229 652 2,11
MOJE PARANOJE /SER.DOK.USA/ TLC 214 185 1,68
PO MOJEMU - WOJCIECH CEJROWSKI  TVN Style 201 281 1,37
WIEM CO JEM /PROG.PORAD.POL./ TVN Style 201 259 2,04
OPETANI SEKSEM /SER.DOK.USA/ TLC 198 104 2,46
ICE ROAD TRUCKERS /SER.DOK.KAN.USA/ TVN Turbo 195 682 1,78
UWAGA! PIRAT! /SER.DOK.POL./ TVN Turbo 192 497 1,65
MALA SCHIZOFRENICZKA /PROG.DOK.USA/ TLC 188 426 1,36

Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.

Dołącz do dyskusji: Ogromne wzrosty Domo+ i Wedding TV, liderem TVN Turbo

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl