Ogłoszono nominacje do Mixx Awards 2011 - najwięcej dla Pride and Glory
Jury konkursu Mixx Awards ogłosiło projekty nominowane w poszczególnych kategoriach tegorocznej edycji. Nagrody zostaną wręczone 8 listopada podczas Internet Poland Conference&Expo.
W tegorocznej edycji Mixx Awards, organizowanego przez IAB Polska konkursu na najlepsze kampanie reklamowe w internecie, pięć nominacji uzyskała Pride and Glory Huge Idea (Grupa Heureka). Cztery szanse na nagrodę ma agencja K2 Internet, a po trzy - Grupa Allegro oraz GoldenSubmarine. Natomiast po dwie nominacje dostały dom mediowy Mediacom i należąca do niego agencja Mediacom Interactive.
Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród w Mixx Awards odbędzie się podczas uroczystej gali 8 listopada, pierwszego dnia konferencji Internet Poland Conference&Expo.
Nominacje do Mixx Awards 2011 w poszczególnych kategoriach
Kampania wizerunkowa:
• Ceneo: Gong
• „Męskie Granie 2011”: Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD
• Rytuał Przyjęcia: ACR
Wprowadzenie nowego produktu na rynek:
• IE9 - Twoja Stara:Saatchi & Saatchi Digital oraz Universal McCann
• Launch marki Revange: Chariot
• Nike Free: Mindshare Polska, Artegence
Bezpośredni odzew:
• Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet
• Promocja oferty letniej - TUI.: FreshMail,
• “Wymyśl nowy smak” : Media Direction Digital
Najlepsze zastosowanie nowych mediów:
• Czy Jarasz się Polską?: Grupa Allegro
• KFC SoGood: Codemedia, Adv.pl
• Neostrada - Przefiltruj ofertę: Mec:Interaction, WPP
Marketing społecznościowy:
• Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine,
• Dulux - Pokoloruj Fejsa: Euro RSCG Digital
• Ojciec Bóg: Heureka Huge Idea
Gry:
• Gra „Gitarowe Granie” promująca Męskie Granie 2011: Pride and Glory Huge Idea
• Męskie Pasje: Gong
• Świat Danio: Mediacom
Wideo-online:
• Adam Małysz parkuje RSa w ścianie: GoldenSubmarine
• Salon Wróżby Miłosnej Allegro: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
• Uważaj na atrapy: K2 Internet, ACR
Strona brandowa:
• MTVNHD Experience the Music: K2 Internet
• Nike Freebook: Artegence, Mindshare Poland
• Strona brandowa: „Zywiec.com.pl”: Pride and Glory Huge Idea
Branded kontent:
• 360interactive.pl: GoldenSubmarine
• Blog HTC: Blomedia, Zed Digital
• Ford - Rodzinne Podróże: Mindshare Polska, Gazeta.pl
Lojalność wobec brandu:
• Turbanek.pl, czyli Przymiarka do Marka: Mosqi.to
• Wizz Ambassadors: Media Direction Digital, agencja Fenomem (Adrian Pietraszkiewicz)
• Whiskas - Kolekcja Whiskas: Euro RSCG Digital, MARS Polska
Kampanie społeczne i non-profit:
• Akcja Społeczna „Policzmy się”: Grupa Allegro, F 25 - interaktywny dom produkcyjny
• Kampania non profit dla Greenpeace: „Bo mi zależy”: Pride and Glory Huge Idea
• Włącz myślenie: Codemedia, Fabryka Komunikacji Społecznej
Kampanie cross-mediowe:
• Kampania cross mediowa: „Męskie Granie 2011” : Pride and Glory Huge Idea, Macroscope OMD
• Kamuflaż Małego Głoda: Mediacom
• Play Try smartfon: Mediacom Interaction, GreyGroup Poland, K2 Internet
Dołącz do dyskusji: Ogłoszono nominacje do Mixx Awards 2011 - najwięcej dla Pride and Glory