„O mnie się nie martw” bez Joanny Kulig straciło 330 tys. widzów
Dziesiąty sezon „O mnie się nie martw” po trzech pierwszych odcinkach ogląda średnio 1,35 mln osób, o 330 tys. widzów mniej niż ósmy sezon pokazywany wiosną ub.r. Produkcja daje Dwójce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.
Widzowie Dwójki „O mnie się nie martw 10” mogą oglądać w piątki o godz. 20.45, począwszy od 1 marca br. Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, do 15 marca br. serial oglądało średnio 1,35 mln widzów, co przełożyło się na 8,99 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,35 proc. w grupie 16-59.
Największą widownię zgromadził odcinek z 1 marca br., który przyciągnął przed ekrany 1,38 mln widzów.
Dla porównania, początek ósmego sezonu „O mnie się nie martw”, emitowany wiosną ub.r., oglądało średnio 1,68 mln osób, co przełożyło się na 10,52 proc. udziału w 4+, 7,22 proc. w 16-49 i 9,04 proc. w 16-59. Wówczas w głównej roli w produkcji występowała jeszcze Joanna Kulig - aktorka po dziewiątym sezonie podjęła decyzję o rezygnacji z tej roli.
TVP2 w paśmie emisji serialu zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym czasie jest Polsat, który nadaje wówczas „Taniec z gwiazdami”, co daje mu 17,28 proc. udziału. Drugi jest TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 10,83 proc.), a trzecie miejsce zajmuje TVP1 (gł. program „To był rok!” i teleturniej „The Wall. Wygraj marzenia”; 10,37 proc.).
Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka jest czwarta.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 8,16 proc.
Dołącz do dyskusji: „O mnie się nie martw” bez Joanny Kulig straciło 330 tys. widzów