HGTV na czele oglądalności kanałów lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Style
W sierpniu 2020 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było HGTV. Największy wzrost w zestawieniu zanotował kanał Lifetime, a na czele spadków uplasowało się E! - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Udział HGTV w rynku telewizyjnym w sierpniu 2020 roku wyniósł 0,58 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do sierpnia 2019 roku wynik zmniejszył się o 7,78 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Z trzeciej na drugą lokatę awansował Polsat Play, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 4,17 proc. i wyniósł 0,55 proc.
Podium, z udziałem wynoszącym 0,49 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 14,08 proc. W sierpniu ub.r. stacja była wiceliderem.
Na przedostatniej lokacie znalazła się stacja Lifetime, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 43,90 proc. do 0,06 proc.
Z kolei najwięcej stracił kanał E!, który w rankingu był ostatni. Jego wynik zmalał o 32,14 proc. do 0,02 proc.
Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w sierpniu br. zajął kanał TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,73 proc., po spadku o 18,54 proc.
Drugi był kanał HGTV (udział stacji względem sierpnia ub.r. wzrósł o 3,38 proc. do 0,70 proc.), a podium uzupełnia Polsat Play (+ 5,90 proc. do 0,61 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 83,15 proc. do 0,16 proc., zanotowała tutaj stacja Domo+. Najwięcej w tym ujęciu też stracił kanał E! - było to 51,92 proc. do 0,03 proc.
Dołącz do dyskusji: HGTV na czele oglądalności kanałów lifestylowych, Polsat Play wyprzedził TVN Style