SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Big Music Quiz 2” ogląda 882 tys. widzów. TVP1 stacją trzeciego wyboru

Prowadzony przez Sławomira Zapałę drugi sezon programu „Big Music Quiz” po trzech tygodniach emisji w TVP1 ogląda średnio 882 tys. widzów, o 800 tys. osób mniej niż początek pierwszej edycji pokazywany w TVP2. Produkcja daje jedynce trzecie miejsce w rynku telewizyjnym.

fot. Endemol Shine Polska fot. Endemol Shine Polska

Drugi sezon muzycznego show „Big Music Quiz” na antenie TVP1 oglądać można w piątki o godz. 21.30, począwszy od 14 września br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków cyklu wyniosła 882 tys. osób, co przełożyło się na 7,65 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,08 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością do tej pory cieszył trzeci odcinek nowego sezonu produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,11 mln oglądających. Pierwszy odcinek obejrzało 996 tys. osób, a trzeci - 542 tys. (pokazany wyjątkowo o 22.30).

Dla porównania, średnia widownia trzech pierwszych odcinków pierwszej edycji cyklu, pokazywanego wiosną br. w TVP2 w niedziele o godz. 20.05, wyniosła 1,60 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 9,34 proc., 9,23 proc. oraz 8,94 proc. udziału. Oznacza to, że „Big Music Quiz” stracił 800 tys. oglądających.

Telewizja Polska w marcu br. w trybie nagłym zdecydowała się przenieść muzyczne show do TVP1. Odcinki „Big Music Quiz” pokazywane na tej antenie w okresie od 6 kwietnia do 25 maja br. (w piątki o 21.35) miały gorsze wyniki - śledziło je 1,09 mln osób (odpowiednio 8,60 proc., 8,58 proc. oraz 8,44 proc. udziału).

TVP1 w paśmie nadawania nowego show zajmuje trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVN, który emitując wtedy filmy fabularne, osiąga 9,61 proc. udziału. Drugi jest Polsat (gł. „Lepiej późno niż wcale”; 8,13 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. „Rodzinka.pl”; 6,56 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Program „Big Music Quiz” oparty jest na francuskim formacie „Le Grand Blind Test”. Producentem show jest Endemol Shine Polska. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie czteroosobowe drużyny, złożone z aktorów, wokalistów i celebrytów. Rywalizują oni w rozpoznawaniu tytułów piosenek oraz odpowiadaniu na pytania dotyczące np. ciekawostek związanych z muzyką, polskich artystów czy popularnych płyt muzycznych

Gospodarzem muzycznego show jest Sławomir Zapała, aktor i piosenkarz, znany z wylansowania przeboju „Miłość w Zakopanem”.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Dołącz do dyskusji: „Big Music Quiz 2” ogląda 882 tys. widzów. TVP1 stacją trzeciego wyboru

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
To jest program misyjny wiec można odpuścić sobie oglądalność.
0 0
odpowiedź
User
iksiński
Z całym szacunkiem ale branie pod uwagę drugiego odcinka oderwane od swojego pasma i puszczonego w innej porze całkowicie rozbija to zestawienie i wyniki bo konfrontacja jest do pozycji TVP2, TVN i Polsatu które kończą się wtedy kiedy ten odcinek startował. A średnia regularnych odcinków BMQ czyli 1 i 3 to jakieś 1050 tys czyli TVP1 przegrywa nieznacznie z TVN z 1,1 mln
0 0
odpowiedź
User
Pies w butach
Będzie misyjny, jeśli ktoś zrobi coś misyjnego w miejsce tego chaotycznego badźewia. Szkodliwe promowanie gościa, który świadomie sprzyja najniższym gustom Polaków. Za to od międzynarodowej korpo za duźy hajs zamiast źeby zrobił coś ktos stąd, jak kura obiecywał.
0 0
odpowiedź